بمب نقل و انتقالات استقلال دبه کرد/ احتمال ادامه فوتبال در خارج از کشور!

تاخیر در بازگشت رضایی به استقلال به این دلیل است که او باید پس از انجام تست های پزشکی به همراه این تیم به اردوی ترکیه می رفت. البته حضور احتمالی او در اردوی ترکیه به معنای قرارداد قطعی با استقلال نیست اما در نهایت ساپینتو تصمیم می گیرد بعد از پایان اردو هم با رضایی همکاری کند. سرمربی پرتغالی تیم استقلال چند روز پیش هفت بازیکن این تیم را به لیست خروجی ها اضافه کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باشگاه استقلال قرار بود این مهاجم 30 ساله را با قراردادی 2 ساله بدون بند فسخ قرارداد ببندد اما حالا رضایی به دنبال قراردادی یک ساله است. توافقی که تاریخ حضور گذشته اش در استقلال را تکرار خواهد کرد.

آخرین خبر بازگشت رضایی به روز دوشنبه 6 تیر برمی گردد. در حالی که قرار بود رضایی شب گذشته (دوشنبه) وارد ایران شود، نه تنها خبری از بازگشت او در رسانه های رسمی و سایت باشگاه استقلال منتشر نشده است، بلکه برخی اخبار نقل و انتقالات حاکی از آن است که رضایی به دنبال شرایط جدیدی برای باشگاه است. .

مذاکره استقلال با نماینده کاوه رضایی و معامله اولیه باعث شد این مهاجم بعد از سال ها به استقلال تهران بازگردد اما مسئولان باشگاه شرط امضای قرارداد با مهاجم سابق این تیم را برای گذراندن تست پزشکی و حضور در ایفمارک اعلام کردند. شرط به نظر می رسد کاوه رضایی خوشحال نبوده، زیرا از زمان توافق اولیه استقلال و کرمانشاهی، مهاجم فوتبال ایران، روزانه اطلاعات جدیدی از بازگشت وی منتشر می شود، اما رضایی به دلایل مختلف از حضور در ایران خودداری می کند.

ترس از عملکرد ضعیف در تیم استقلال یکی دیگر از دلایل بازگشت رضایی به جمع آبی پوشان است. رضایی حدود یک فصل مصدوم بود. هنوز میزان مصدومیت مشخص نیست اما بسیاری از هواداران نگران این هستند که او نتواند در بازی های اول استقلال را همراهی کند. رضایی در استقلال باید با بازیکنان زیادی رقابت کند. آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، کوین یاماگا و سجاد شهبازادا مهم ترین رقبای مهاجم سابق فوتبال جوانان ایران هستند.

اینکه چرا تاریخ سفر رضایی هر هفته تغییر می کند و علاقه ای به بازگشت به ایران و حضور در تست پزشکی ندارد، سوالی است که مسئولان نقل و انتقالات باشگاه و کاوه رضایی باید به آن پاسخ دهند. در تحلیل رفتار رضایی پیش فرض های زیادی مطرح می شود اما یکی از مهم ترین آنها احتمال ادامه فوتبالش در خارج از کشور است چرا که رضایی پس از بهبودی مصدومیت می تواند با شرایط بهتری در لیگ بلژیک قرارداد ببندد. رضایی سال گذشته مصدوم شد و بیشتر بازی های لیگ بلژیک را از دست داد.

بمب نقل و انتقالات استقلال دبه کرد/ احتمال ادامه فوتبال در خارج از کشور!