بمب نقل و انتقالات در تیم نکونام/ مهاجم سری آ ایتالیا کاندیدای استقلال است



الدار شاهمرادوف مهاجم 190 سانتی تیم ملی ازبکستان که در آخرین دیدار این تیم مقابل تیم ملی کشورمان مقابل شاگردان امیر قلعه نویی 57 دقیقه به میدان رفت، حالا به گزینه بعدی صعود به استقلال تبدیل شده است. تیم

منابع نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کردند که کمیته نقل و انتقالات این باشگاه در اولین مذاکرات با جواد نکونام، نظر مساعد خود را به جذب این بازیکن باتجربه که در تیم های مطرح اروپایی مانند آ اس رم ایتالیا بازی کرده است، اعلام کرده و این نامزدی را فراهم کرده است. در صورت توافق برای جذب این فلای هاف گران قیمت، شاه مرادوف پس از پایان فصل به تهران می آید تا مذاکرات جدی تری را با مدیران باشگاه استقلال آغاز کند.

شایعات اطرافیان ماشاریپوف – بازیکن ازبکستانی استقلال – نیز حاکی از آن است که این دو نفر دوستی و صمیمیت زیادی دارند و در ترکیب تیم ملی با یکدیگر سازگاری زیادی دارند. قرارداد قرضی شاه مرادوف با باشگاه کالیاری ایتالیا 9 جولای به پایان می رسد و این ستاره ازبکستانی مشکلی برای پیوستن به سایر تیم ها ندارد.

او تا جولای 1405 با باشگاه رم قرارداد داشت اما ظاهرا کادر فنی رم تمایلی به استفاده از این بازیکن نداشت. او در 34 بازی با رمی تنها 3 گل در سری آ به ثمر رسانده است. ضمن اینکه او چند روز دیگر (29 ژوئن – 9 جولای) 29 ساله می شود و این موضوع ممکن است در جدایی قرضی او از رم نیز دخیل باشد.

بیشتر بخوانید: تکلیف بازیکن خارجی در تیم استقلال مشخص شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال