بند آزادسازی قرمزها “مایل به پرداخت” برای هافبک 9 گل و 3 کمک – شایعه نقل و انتقالات LFC – باشگاه لیورپول

طبق گزارش یک نشریه اسپانیایی، ویگا بند فسخ 40 میلیون یورویی (35.2 میلیون پوند) دارد مانند، از طريق شاهد ورزش، لیورپول با پیوستن به رقابت برای امضای او، “مایل به پرداخت” این مبلغ است.

او گفت: «برای ما و برای روشن کردن این موضوع، او برای فروش نیست. ما چیزی برای مذاکره با کسی نداریم. ارجاع می دهیم [interested clubs] به [release] عبارت. تصمیم با گابری است، او هر کجا که بخواهد بازی خواهد کرد.

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 13 فوریه 2023: استفان باجتیچ بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و اورتون اف سی، بیست و چهل و دومین دربی مرسی ساید، در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما نمی خواهیم گابری ویگا را بفروشیم، اما آنها می خواهند او را از ما بخرند. مورینو توضیح داد و ما نمی‌توانیم آنجا کاری انجام دهیم موندو دپورتیوو.

ویگا در این فصل با نشان دادن مهارت های خود در حفظ و نگهداری در فضاهای تنگ، دریبل زدن و شوت های از راه دور در کانون توجه قرار گرفته است که در این فصل با 9 گل و 3 پاس گل در 25 بازی به اوج خود رسیده است.

چند تیم پشت گابری هستند. رئال مادرید؟ آنها از ما نپرسیده اند، نمی دانیم که آیا آنها با بازیکن تماس خواهند گرفت یا خیر. از 10 نفر برتر لیگ برتر، 4 نفر درباره او سوال کرده اند.

کارلوس مورینو، رئیس سلتا اذعان کرده است که چهار نفر از ده تیم برتر لیگ برتر در مورد ویگا سوال کرده اند، اما او به نام بردن از باشگاه های خاص ادامه نداد.

پذیرفته شده است که او در تابستان مورد علاقه زیادی قرار خواهد گرفت، اما تنها در صورتی که بند آزادسازی او فعال شود، انتقال او تضمین می شود و سلتا “چیزی برای مذاکره” ندارد.

لیورپول به طور آزمایشی به هافبک اسپانیایی گابری ویگا پیوند خورده است و سلتاویگو احساس ناتوانی در جلوگیری از ترک او دارد.

استفان باجستیچ قبل از انتقال به لیورپول در سال 2020، درست قبل از پایان ضرب الاجل برگزیت که باشگاه ها را از جذب بازیکنان خارج از کشور تا رسیدن به 18 سالگی منع می کند، حرفه خود را در این باشگاه آغاز کرد.

پیوند دادن لیورپول با هافبک ها با توجه به نیاز آشکار به تقویت تابستانی کار سختی نیست، با ظاهراً یک روز در میان نام جدیدی ظاهر می شود.

بازیکنی که آینده نگر است و به راحتی در سمت راست هافبک استفاده می شود، در پست سمت راست شماره 8 لیورپول قرار می گیرد، اما ویگا در صورت تمایل به ترک باشگاه دوران کودکی اش، گزینه های کوتاهی نخواهد داشت.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/reds-willing-to-pay-release-clause-for-9-goal-3-assist-midfielder-lfc-transfer-rumour/ منبع:

ما برخی از پیشنهادات او را می دانیم و رسیدن به آنها غیرممکن است.

پیوند دادن لیورپول به یکی از استعدادهای در حال رشد هافبک اروپا کار دشواری نیست، اما تعجب آور نیست که ببینیم این باشگاه برای امضای او که قبلاً از محصولی از سلتاویگو بهره برده است، رقابت می کند.

ویگا بیست ساله یکی از این نام‌هاست و قرمزها در میان انبوهی از باشگاه‌ها که گفته می‌شود دور این هافبک با استعداد حضور دارند، از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد و آرسنال.