بنزما: با امباپه گل های رئال را دو برابر خواهیم کرد

او با اشاره به احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید در پایان فصل گفت: دوست دارم با او در تیم ملی بازی کنم و دوست دارم با او در باشگاه بازی کنم. فکر می کنم با او می توانیم گل هایمان را دو برابر کنیم. یا شاید حتی سه بار! »
این اظهارات در حالی مطرح شد که امباپه مدعی شد پس از پیروزی 5-1 این هفته مقابل لوریان که با درخشش خیره کننده او و سه گل و دو پاس گل به دست آمد، می تواند قراردادش را با پی اس جی تمدید کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و بسیاری معتقدند این بازیکن فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.
این بازیکن فرانسوی قبلا گفته بود که علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال دارد و حتی برخی رسانه ها مدعی شدند که این بازیکن با این باشگاه نیز پیش قرارداد امضا کرده است.
بنزما به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: “من رابطه بسیار خوبی با امباپه دارم زیرا همدیگر را می شناسیم و می دانیم طرف مقابل قرار است چه کاری انجام دهد.” به عنوان مثال، ما هر دو دوست داریم به سمت راست حرکت کنیم، اما من هرگز این کار را همزمان انجام نمی دهم. یک نفر داخل می شود و دیگری برمی گردد.

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید مشتاقانه منتظر پیوستن کیلیان امباپه به این تیم است.


سرویس خبر شماره: 1818156 |
16 فروردين 1401 ساعت 13:11 |
2,214 امتیاز خبر|

2نظرات