بنزما: زیدان و رونالدو انگیزه بزرگ من بودند


سرویس خبر شماره: 1848770
26 اکتبر 1401 ساعت 00:24
15.9 هزار |

20نقطه نظر

کریم بنزما پس از دریافت توپ طلای 2022 گفت که رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان و داشتن توپ طلا از دوران کودکی بزرگترین انگیزه های فوتبالی او بوده اند.

بنزما: زیدان و رونالدو انگیزه بزرگ من بودند

می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم. چه در رئال مادرید و چه در تیم ملی. از مربی ام هم تشکر می کنم. همچنین از رئیس باشگاه رئال مادرید. افراد زیادی برای تشکر وجود دارند. این یک جایزه انفرادی است، اما در عین حال یک جایزه تیمی نیز هست زیرا کل تیم در پیروزی او نقش داشتند.“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همانطور که انتظار می رفت در مراسم توپ طلا امشب در پاریس، سرانجام مهمترین جایزه این شب یعنی توپ طلا به کریم بنزما رسید.

دورانی که در تیم فرانسه بازی نکردم دوران سختی بود، اما هرگز دست از تلاش و تلاش برنداشتم و تسلیم نشدم. من همیشه سرم را بالا نگه داشتم و روی فوتبال تمرکز کردم. من واقعاً به این افتخار می کنم که چقدر پیشرفت کرده ام تا به اینجا برسم. اصلا آسان نبود به من سخت گذشت. این دوران برای خانواده من سخت بود. خیلی خوشحالم که برای اولین بار اینجا هستم و به تلاشم افتخار می کنم. من هم ادامه خواهم داد.

بنزما پس از دریافت توپ طلا گفت: برنده شدن این جایزه واقعا باعث افتخار است. برای تمام تلاش های ما. من هرگز تسلیم نشدم. من هم مثل همه بچه ها از بچگی آرزوی این جایزه را داشتم. این انگیزه اصلی من بود. من دو انگیزه بزرگ در زندگی ام دارم: زیدان و رونالدو. من همیشه این رویا را در سر داشتم و می دانستم که هیچ چیز غیر ممکن نیست.

ستاره فرانسوی رئال مادرید در فصل گذشته یکی از درخشان‌ترین فصل‌های دوران فوتبالی‌اش را تجربه کرد و در قهرمانی لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان موثر بود. او فصل جدید را با رئال مادرید آغاز کرد و پس از چندین سال دوری از تیم فرانسه، چشم به راه قهرمانی در جام جهانی قطر است. او امشب پس از دریافت جایزه ای که شایسته آن بود، در سخنانی کوتاه از سختی های زندگی خود به عنوان یک فوتبالیست گفت.