بنزما سیتی را تهدید کرد: این ضربه را به خاطر بسپار! (تصویر)

رئال مادرید با 14 قهرمانی رکورددار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و امیدوار است امسال این رکورد را به 15 برساند. از سوی دیگر سیتی با وجود اینکه چندین سال است که یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا محسوب می شود، هنوز نتوانسته در این تورنمنت قهرمان شود و پپ و تیمش امسال را بهترین شانس خود برای این کار می دانند. . هدف.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بنزما از یکی از ستاره های بزرگ سابق رئال یعنی هموطنش زین الدین زیدان استفاده کرد تا کری را صدا بزند و به نوعی منچسترسیتی را تهدید کند.

رویارویی رئال با لورکوزن در فینال آن سال با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید و گل پیروزی سرخپوشان با ضربه محکم زیدان به ثمر رسید که بنزما عکسی را منتشر کرد.

بنزما تصویری از زیدان را در اینستاگرام خود در استوری منتشر کرد که نشان می دهد او یکی از گل های معروف تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رسانده است. گلی که زیزو در فینال لیگ قهرمانان 2002 با رئال مادرید به بایر لورکوزن زد.

1875735
شوت تند و تاریخی زیدان در فینال لیگ قهرمانان 2002 که بنزما در اینستاگرامش منتشر کرد.


سرویس خبر شماره: 1937680
25 مه 1402 @ 7:02 ب.ظ
5.8K |

1نقطه نظر

کریم بنزما ستاره رئال مادرید در آستانه دیدار با منچسترسیتی حریف انگلیسی را با اشاره به یکی از گل های معروف هموطنش زین الدین زیدان با پیراهن رئال تهدید کرد.

بنزما سیتی را تهدید کرد: این ضربه را به خاطر بسپار!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حساسیت دیدار سرنوشت ساز منچسترسیتی و رئال مادرید که شامگاه چهارشنبه در دور دوم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود، نه تنها هواداران، بلکه هواداران را نیز به وجد آورده است. ستاره های این دو تیم

بازی رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید. حالا تکلیف صعود یکی از دو غول اروپایی از مرحله نیمه نهایی به بازی چهارشنبه شب که در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود، بستگی دارد. کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال که یکی از امیدهای رئال و آنچلوتی در بازی برگشت است، با انتشار عکسی در اینستاگرام، برای سیتیزن ها شعار داد.

1840507