بنزما مهارت هایی دارد که در بازی لوا نیست

کومان که پیش از این با لواندوفسکی در بایرن و با بنزما در تیم ملی فرانسه بازی کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه این دو بازیکن گفت: انتخاب بین این دو بازیکن بسیار سخت است زیرا ویژگی های بسیار متفاوتی دارند، لواندوفسکی یک هافبک کامل است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در این پست است، اگر نگوییم بهترین، کریم نیز ویژگی هایی در بازی خود دارد که لواندوفسکی ندارد.”
وی با اشاره به نبوغ این دو بازیکن در سیستم های مختلف افزود: این بستگی به سیستمی که بازی می کنید و مهاجمی که به دنبال آن هستید دارد، آنچه واضح و مسلم است این است که این دو بازیکن جزئی از بهترین های جهان هستند. از فوتبال



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتقال لواندوفسکی به بارسلونا و حضور او در یک لیگ با بنزما باعث شده تا این دو بازیکن بیش از پیش با هم مقایسه شوند.
این دو شماره 9 درخشان دنیای فوتبال در حال حاضر بهترین بازیکنان این پست محسوب می شوند و درخشش آنها کمک زیادی به موفقیت رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصول اخیر کرده است.
رقابت این دو بازیکن برای کسب عنوان آقای گل و تاثیر بسزایی در ترکیب رئال و بارسلونا می تواند بخشی از هیجانات لالیگا را که پس از جدایی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از دست رفته بود را بازگرداند.

کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است مقایسه کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی دشوار است.

بنزما مهارت هایی دارد که در بازی لوا نیست


سرویس خبر شماره: 1841335
9 سپتامبر 1401 ساعت 13:41 |
6.8K |

دهنقطه نظر

کینگزلی کومان: