بن دواک در حال حاضر برای پیش فصل تمرین می کند پس از اینکه “شکست” به امیدهای یورو پایان داد – لیورپول اف سی

در حالی که دو هفته مانده تا لیورپول برای اولین دوره پیش فصل خود تحت هدایت آرن اسلات دوباره تشکیل شود، بن دواک از مصدومیت بهبود یافته و به تمرینات بازگشته است.

دواک در ابتدا قرار بود دیر به مرکز آموزشی AXA گزارش دهد، زیرا در تیم اسکاتلند برای یورو 2024 آلمان قرار گرفته بود.

اما با مصدومیتی که باعث شد این نوجوان از انتخاب خارج شود، او در عوض برای توانبخشی به کشورش رفت تا بتواند در اولین پیش فصل اسلات نقش‌آفرینی کند.

این باعث شده است که او با مربی شخصی جک هاگرتی از Empire Performance Coaching در گلاسکو ارتباط برقرار کند و پس از یک “شکست” دوباره کار با توپ را شروع کند.

مکلین در صفحه رسمی اینستاگرام Empire Performance Elite نوشت: «پس از یک شکست، ما برای دو هفته قبل از پیش فصل لیورپول با مشتری بن دواک به کار بازگشتیم.

دواک از زمانی که در ماه دسامبر به دلیل مصدومیت شدید زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت، هنوز یک دقیقه فوتبال بازی نکرده است، زیرا نتوانست در دو بازی تدارکاتی اسکاتلند برای یورو حضور داشته باشد.

او غایب غافلگیر کننده برای پیروزی 2-0 مقابل جبل الطارق بود و سپس قبل از تساوی 2-2 آنها مقابل فنلاند، تیم را ترک کرد.

با توجه به اینکه پیش فصل لیورپول در هفته اول ژوئیه آغاز می شود، این می تواند یک موهبت در مبدل باشد زیرا او قصد دارد به زمین بزند و سرعت را در اوایل زیر نظر اسلات افزایش دهد.

خواندن: مو صلاح هدایت 16 بازیکن لیورپول را برای روز اول پیش فصل آرن اسلات

سرمربی جدید با تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی خود در یورو یا کوپا آمریکا با گروهی کاهش یافته شروع خواهد کرد، اما محمد صلاح، کورتیس جونز، هاروی الیوت و جارل کوانسا باید در کنار دواک در میان اولین مدافعان حضور داشته باشند.

Wataru Endo، Kostas Tsimikas، Caoimhin Kelleher، Conor Bradley، Stefan Bajcetic، Bobby Clark، Nat Phillips، James McConnell، Kaide Gordon و Jayden Danns نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 27 سپتامبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد، با بن دواک صحبت می کند.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 27 سپتامبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد، با بن دواک صحبت می کند.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

دواک تاثیر زیادی در پیش فصل گذشته داشت، زیرا یکی از 16 بازیکنی بود که در هر 5 بازی دوستانه حاضر شد و 180 دقیقه در زمین بازی کرد و مقابل لستر گلزنی کرد.

او در ادامه پنج بار در کمپین خود بازی کرد، قبل از اینکه در ماه دسامبر در درگیری با تیم زیر 21 ساله های چلسی که فصل او را زودتر به پایان رساند، دچار مصدومیت LCL شد.

این بازیکن 18 ساله تنها جوان لیورپولی نیست که در طول تعطیلات به دنبال تمرینات تخصصی بوده است، کالوم اسکانلون و آیزاک مابایا از جمله افرادی هستند که با SPS Performance در دبی کار می کنند.

کارتر پینینگتون، مدافع میانی 17 ساله ای که می توانست در غیاب ویرجیل فن دایک، ابراهیما کوناته و جو گومز جای خود را پر کند، به مجموعه پرطرفدار کامپس در پرتغال رفته است.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/ben-doak-is-already-training-for-pre-season-after-setback-ended-euros-hopes/ منبع: