بن دواک در دوران جوانی اش در سلتیک با رونی مقایسه شد

این جوان که از سلتیک به این باشگاه پیوسته بود، قبل از اینکه از خانه اش جدا شود، هیچ ارتباطی با مرسی ساید نداشت و این واقعیت که او اکنون در شهر مردی که اغلب با او مقایسه می شد زندگی می کند، تا حدودی طعنه آمیز است. .

https://www.empireofthekop.com/2022/12/19/doak-compared-to-rooney/ منبع:

همانطور که توسط مارتین وات برای بی بی سی اسکاتلند: داستان از این قرار است که بازیکنان [at Celtic] به زودی او را با نام مستعار مزین کرد: «وازا»، اشاره ای به شباهت های این نوجوان تنومند از نظر قد، استعداد و استایل با وین رونی جوان.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

علیرغم اینکه این بازیکن 37 ساله برای دو تا از بزرگترین رقبای ما بازی کرده است، سخت است که قدردان این واقعیت نباشیم که او رکورددار گلزن منچستریونایتد و انگلیس است، بنابراین ما باید امیدوار باشیم که ستاره ما نیز به همین هدف دست یابد.

این نوجوان اسکاتلندی که اکنون بیشتر به عنوان یک وینگر فعالیت می کند، به نظر می رسد در سال های آتی در تیم اصلی یورگن کلوپ اثر بگذارد و مقایسه شدن با استعدادی مانند فوروارد اسکوز نشان می دهد که او مدتی به دنبال انجام این کار بوده است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) Konate تقریباً یک پاس گل برای فرانسه در جام جهانی ارائه می دهد

طرفداران لیورپول ممکن است در مورد بن دواک و وین رونی نظرات کاملاً دوگانه ای داشته باشند، اما از شنیدن اینکه این بازیکن 17 ساله با بازیکن سابق اورتون مقایسه شده است، خیلی ناراحت نخواهند شد.


در حال حاضر، ما عقب می نشینیم و امیدواریم که بازیکن ما بتواند به شاهکارهای مردی دست یابد که تعداد زیادی از آنها در آنفیلد تعریف نمی کنند.

زمانی که یورگن کلوپ در دبی حضور داشت، فرصت بازی در بازی‌های کارابائو و جام حذفی اسکاتلند در این کمپین، احتمالاً حتی با شروع سفر ما برای رویارویی با منچسترسیتی، فراهم می‌شود.