بهترین خط تیراندازی لالیگا مقابل دیواری به نام بارسلونا

بارسلونا به لطف بازی دفاعی عالی خود در ال کلاسیکو اخیر (نیمه نهایی کوپا دل ری) در برنابئو موفق شد 0-1 رئال را شکست دهد، اما ژاوی دیروز قول داد که بارسا در نیوکمپ دفاع نخواهد کرد. او همچنین در نشست خبری بعد از بازی گفت که از این پیروزی خوشحال است اما سبک دفاعی تیمش را دوست ندارد. کارلو آنچلوتی پس از این شکست گفت که با تکرار همین عملکرد در بازی برگشت پیروز خواهند شد. کارلوتو خوشبین است که رئال امشب می تواند مانند بازی اول نیمه نهایی کوپا دل ری بازی کند زیرا شانس بیشتری برای پیروزی مقابل بارسا خواهد داشت که مطمئناً تهاجمی تر کار خواهد کرد. رئال تاکنون 19 گل در لالیگا دریافت کرده است و در 5 لیگ معتبر اروپایی فقط بارسا، ناپولی و نیوکاسل بهتر از این تیم عمل کرده اند. بارسا در لالیگا 9 1-0 پیروز شد و خوشحال خواهد شد اگر امشب به رتبه دهم برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1896619
Mar 28, 1401 @ 4:56 PM
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزارش برند

رئال بهترین خط حمله لالیگا را دارد، اما در مقایسه با بایرن، پی اس جی و سیتی، حرفی برای گفتن در این مورد ندارند. بایرن با ۷۱ گل بهترین خط حمله را در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی دارد. پی اس جی و سیتی با 68 و 67 گل در رده های بعدی قرار دارند.

1807736

رئال بهترین خط حمله لالیگا را دارد و امشب باید با تیمی روبرو شود که فقط 8 گل دریافت کرده است.

بهترین خط تیراندازی لالیگا مقابل دیواری به نام بارسلونا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که پس از 25 بازی لالیگا با 50 گل بهترین خط حمله را در این رقابت ها دارد، به مصاف تیمی می رود که تنها 8 بار در لالیگا گلزنی کرده است. بارسلونا که سه گل کمتر از رئال به ثمر رساند، در فاز دفاعی فوق العاده خوب کار کرد و این یکی از عوامل مهم پیروزی قاطع آبی ها و گراناداس ها بود.

1833763