بهترین خط حمله؟ نه هیجان زده ایم و نه هیجان زده / ستاره جدید تیم من، باهوش و پرکار، تساوی بارسلونا و یوونتوس است.

تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (چهارشنبه) در آخرین بازی خود در اردوی پیش فصل آمریکا به مصاف یوونتوس رفت و این دیدار را با تساوی 2 بر 2 در حالی که 2 بر صفر پیش بود به پایان رساند.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم جدید لهستانی بارسا دومین بازی خود را برای این تیم انجام داد و ژاوی از عملکرد او راضی است. او گفت: بازی لواندوفسکی بسیار خوب بود. او واقعاً باهوش و پرکار است. بعد از آن باید بیشتر از اینها استفاده کنیم. من مطمئن هستم که او در طول فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد.”

در پایان این دیدار، ژاوی، سرمربی آبی و سفیدها درباره اینکه چرا تیمش نتوانست از برتری خود محافظت کند، توضیح داد: ممکن است به دلیل گرما و خشکی چمن، سرعت بازی تیم از بین برود. در این بازی نسبت به بازی های قبلی ضعف هایی داشتیم اما این طبیعی است ما در پیش فصل هستیم و یکسری چیزها باید اصلاح شود تا تیم پیشرفت کند اما نظر کلی من است. درباره جایگاه تیم ما مثبت است.” بازیکنان جوان ما جنگنده هستند و من حرکات جالبی از آنها دیده ام و فکر می کنم تیم در مسیر درستی قرار دارد.”

از دیگر اتفاقات مهمی که در این دیدار رخ داد، حضور میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا در این ترکیب بود. ژاوی با اظهارات خود امیدها را برای ماندن بازیکن سابق یوونتوس در نیوکمپ و یافتن جایگاه خود در ترکیب اصلی کاتالان ها افزایش داد. سرمربی آبی واناری در این خصوص گفت: “من بازی پیانیچ را دوست دارم. واقعاً منظورم این است. او توپ را به خوبی پیدا می کند و دیدش نسبت به زمین منحصر به فرد است. پیانیچ همیشه به جلو نگاه می کند و در یافتن بهترین مهاجم تیم خوب است. توانایی فنی او فوق العاده است و او امروز یک بازی عالی انجام داد.”

ژاوی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در حال حاضر بهترین خط حمله را در فوتبال اروپا دارد یا خیر، پاسخ داد: “ما نه هیجان زده هستیم و نه ناامید. باید احساسات خود را کنترل کنیم و آنها را متعادل کنیم. در مجموع پیش فصل جانبی برای ما خوب بوده است.” فکر می‌کنم بازیکنان ما از توانایی‌های خود آگاه هستند. این چیزی است که من از ماه نوامبر که به تیم ملحق شدم دیده‌ام. حتی الان هم تمرینات ما با وجود گرمای شدید بسیار خوب پیش رفت. فصل، اگرچه ما تیم با انگیزه خوبی هستیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی