بهترین شروع نکونام و فولاد در 8 فصل اخیر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بازی بزرگ هفته فولاد و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید اما اصرار بوحمدان برای مالکیت توپ باعث شد تا یاسین سلمانی اشتباه کند و نتواند پاس را به او پاس کند همین فرصت کافی بود. تا پاتوسی با نیازمندان روبرو شود و دروازه میزبان را باز کند.

در لیگ بیستم که نکونام سرمربی فولاد بود، مقابل استقلال پیروز شد اما در نهایت با تساوی مقابل ذوب آهن، گل گهر و آلومینیوم به پایان رسید تا از 4 هفته اول 6 امتیاز کسب کند. او در لیگ نوزدهم و اولین فصل حضور نکو روی نیمکت فولاد، لیگ را با شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آغاز کرد و سپس با استقلال و سپاهان به تساوی رسید و از شهر خودرو پیشی گرفت تا 4 هفته اول را با 5 نقطه به پایان برساند.


سرویس خبر شماره: 1841474
9 سپتامبر 1401 در 23:23 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چهار هفته سخت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم

عملکرد فولد در 4 هفته اول لیگ های گذشته به شرح زیر بود:
لیگ 21: 1 برد، 1 تساوی، 2 باخت = 4 امتیاز
لیگ 20: 1 برد، 3 تساوی = 6 امتیاز
لیگ 19: 1 برد، 2 تساوی، 1 باخت = 5 امتیاز
لیگ 18: 2 برد، 1 تساوی، 1 باخت = 7 امتیاز
لیگ 17: 2 برد، 1 تساوی، 1 باخت = 7 امتیاز
لیگ 16: 2 تساوی، 2 شکست = 2 امتیاز
لیگ 15: 3 تساوی، 1 شکست = 3 امتیاز
لیگ 14: 3 برد و 1 باخت = 9 امتیاز



مجله اخبار فوتبال داخلی

فولاد با دو برد و دو تساوی بهترین نتایج 8 فصل اخیر خود را کسب کرد.

بهترین شروع نکونام و فولاد در 8 فصل اخیر

فولادی ها لیگ بیست و یکم را با عبدالله ویسی آغاز کردند و در دو هفته ابتدایی مقابل پرسپولیس و آلومینیوم شکست خوردند و برد برابر مس رفسنجان و تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان 4 امتیاز این تیم در 4 هفته ابتدایی لیگ بود.

در شرایطی که سپاهان و مورایس باید از فرصت میزبانی استفاده می کردند، اما شرایط کاملا برعکس بود و فولاد با ارائه بازی بهتر، فرصت چندانی به حریف نداد و با گل طلایی آفریقای جنوبی خود. بازیکن، سه امتیاز شیرین از اصفهان گرفتند، او را به اهواز برد.

در شرایطی که فولاد با 8 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین شد و تنها به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفت، این تیم توانست رکورد بهترین شروع خود در هشت فصل اخیر لیگ برتر را ثبت کند.

حالا نکونام با 8 امتیاز در 4 هفته اول، هم رکورد خود از ابتدای لیگ برتر را شکسته و هم رکورد فولاد در کسب بهترین نتایج در هفته های ابتدایی را شکسته است. آخرین بار خوزستان در لیگ چهاردهم با 3 برد و یک باخت بازی کرد که عملکرد بهتری نسبت به امسال داشت.

فولاد با برد مهمی که در دیار زاینده رود به دست آورد، 8 امتیاز جدول رده بندی را به دست آورد تا از 4 هفته ابتدایی که 3 بازی مقابل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان سخت و دشوار بود، بیرون بیاید و رقبای خود را مشخص کند. .