بهترین مربیان تمام دوران لیورپول چه کسانی هستند؟

لیورپول اف سی که در سال 1892 تأسیس شد، یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال در جهان است که مجموعه ای چشمگیر از جام های داخلی و بین المللی را در خود جای داده است.

تاریخ افسانه ای باشگاه مملو از دستاوردهای چشمگیر است که بسیاری از آنها را می توان به چشم انداز و رهبری مدیران آن نسبت داد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیل شنکلی

بیل شنکلی در سال 1959 هدایت لیورپول را برعهده گرفت و وارث باشگاهی شد که در دسته دوم در حال نابودی بود و تأثیر او فوری و عمیق بود زیرا لیورپول را به یک قدرت فوتبال تبدیل کرد.

رویکرد او انقلابی بود، زیرا او بر ایجاد یک روحیه تیمی قوی و اجرای روش‌های تمرینی دقیق متمرکز بود. با هدایت او، قرمزها سه عنوان قهرمانی دسته اول، دو جام حذفی و یک جام یوفا را به دست آوردند. این آغاز دوران تسلط بود.

دستاوردهای او فقط محدود به جام ها نبود. او در پی ریزی پایه های موفقیت آینده لیورپول نقش اساسی داشت. یکی از کارهای مهم او معرفی علامت معروف «این آنفیلد است» بود که برای القای ترس در حریفان و یادآوری مسئولیت بازیکنان در قبال باشگاه طراحی شده بود.

فلسفه و دیدگاه شنکلی میراثی را ایجاد کرد که برای چندین دهه باشگاه را تحت تأثیر قرار داد. تاثیر او فراتر از نبوغ تاکتیکی و گنجایش او است. او ارتباط عمیقی با هواداران ایجاد کرد که شخصیت کاریزماتیک و فداکاری او به باشگاه را می ستودند.

بیشتر بخوانید: “معامله نزدیک است …” – لیورپول ممکن است پس از به روز رسانی روزنامه نگار به اولین خرید دوران اسلات نزدیک شود.

باب پیزلی

باب پیزلی در سال 1974 جانشین شنکلی شد و سنت برتری را ادامه داد. او که به خاطر رفتار آرام و ذهن تاکتیکی تیزش شناخته می شود، لیورپول را به موفقیت های بزرگی رساند. در زمان هدایت او، این باشگاه شش عنوان قهرمانی لیگ دسته اول، سه جام اروپا و چندین جام داخلی را به دست آورد و شهرت او را به عنوان یکی از بزرگترین مدیران تاریخ فوتبال تثبیت کرد.

موفقیت پیزلی بر اساس توانایی او در شناسایی و پرورش استعدادها شکل گرفت. او در شناسایی بازیکنانی مانند ایان راش افسانه‌ای که در سیستم LFC قرار می‌گیرند ماهر بود و تضمین می‌کرد که تیم در بالاترین سطح رقابتی باقی بماند.

مهارت استراتژیک و سازگاری او به قرمزها اجازه داد هم در داخل و هم در اروپا تسلط پیدا کنند و آنها را به یک نیروی قدرتمند در دهه 1970 و اوایل دهه 1980 تبدیل کرد. میراث او همچنین با فروتنی و فداکاری او به باشگاه مشخص شده است. علیرغم موفقیت‌های بی‌شمارش، او همیشه بازیکنان و کادرفنی را به خاطر کمک‌هایشان می‌دانست.

بیشتر بخوانید: “مذاکرات انجام شد” – باشگاه اروپایی “هشدار” برای به دست آوردن جواهری لیورپول که می تواند “تصور” کند به آنها بپیوندد

یورگن کلوپ

یورگن کلوپ در سال 2015 به عنوان سرمربی لیورپول منصوب شد. این بازیکن آلمانی که به خاطر شخصیت کاریزماتیک و سبک بازی پرانرژی خود شناخته شده بود، به سرعت خود را برای هواداران و بازیکنان محبوب کرد. دوران او با دستاوردهای مهمی از جمله قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام باشگاه های جهان و سوپر جام یوفا مشخص شده است.

یکی از خاطره انگیزترین فصل های او در فصل 2018/19 بود که قرمزها با شکست 2-0 تاتنهام هاتسپور در واندا متروپولیتانو در مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. علیرغم کسب 97 امتیاز قابل توجه در لیگ برتر در آن سال، LFC پس از منچسترسیتی که 98 امتیاز داشت در رده دوم قرار گرفت. آن کمپین یکی از هیجان‌انگیزترین مبارزات تاریخ بود، با شانس قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین روز مسابقه که رقابت شدیدی را به نمایش گذاشت، پویا بود.

او سبک بازی تیم را با یک رویکرد سریع و پرسینگ دوباره تعریف کرد که طرفداران لیورپول را در سراسر جهان به وجد آورده است. توانایی او در برقراری ارتباط با بازیکنان و هواداران، یک حس قوی از وحدت و هدف را در باشگاه ایجاد کرده است. او ماه گذشته باشگاه را ترک کرد و از آن زمان به بعد آرن اسلات جایگزین او شد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/29/shankly-paisley-klopp-liverpool-greatest-managers/ منبع: