بهترین نساجی لیگ برتر با حمید مطهری

نساجی در هفته نهم لیگ برتر مقابل گل گهر نمایش شجاعانه ای به نمایش گذاشت و در نهایت با گل مهرداد عبدی از روی پاس ایوب کلانتری سه امتیازی شد.

بهترین نساجی لیگ برتر با حمید مطهری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی که هفته گذشته دو امتیاز حساس در بازی خانگی با ذوب آهن را از دست داد، این بار سیرجان را یک تیم برنده نشان داد و در نهایت به آنچه می خواست رسید. البته بعد از گل مهرداد عبدی، دروازه گهر کاملا هجومی شد و حتی محسن فروزان هم برای گل تساوی این تیم جلو آمد، اما مدافعان تیم نساجی و علیرضا حقیقی در مقابل همه این حملات مقاومت کردند و در نهایت نساجی یک روز به یادگار ماند. پیروزی او در لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1848039
21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:21 |
16.5 هزار |

2نقطه نظر

نساجی با کسب آن سه امتیاز بسیار مهم، 13 امتیازی شده و به جمع تیم های بالای جدول پیوسته است و در صورت ادامه این روند در هفته های آینده می تواند بهترین نتیجه سال ها در لیگ برتر را کسب کند.

نساجی فصل گذشته در لیگ برتر دوازدهم شد. او البته قهرمانی اش را در جام حذفی جشن گرفت. بهترین جایگاه نساجی در لیگ برتر در فصلی بود که این تیم ابتدا با سرمربیگری رضا مهاجری وارد بازی ها شد و در 10 هفته گذشته با مدیریت محمود فکری به مصاف حریفان رفت و در نهایت در لیگ برتر نهم شد. اما در این فصل همانطور که گفته شد با حفظ بازیکنان کلیدی فصل گذشته و اضافه کردن چند بازیکن جوان و تاثیرگذار، نساجی عملکرد بهتری در برابر حریفان دارد و این توانایی را دارد که بهترین جایگاه خود را در لیگ برتر ارتقا دهد.

اگرچه عملکرد هجومی شاگردان حمید مطهری در برخی بازی ها به شکست های تلخی در نساجی مانند باخت 3 بر 1 آن تیم مقابل استقلال منجر شده است، اما تاکنون 13 امتیاز به دست آورده اند که نشان از فوتبال تهاجمی تیمی دارد. احتمال موفقیت او در بازی های لیگ برتر بیشتر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی