به آرزویم رسیدم، قهرمان جهان شدم

کافو، اسطوره فوتبال برزیل، مدعی شده است که خاطره قهرمانی در جام جهانی 2002 تا پایان عمر در ذهن او باقی خواهد ماند.

جام جهانی 1994 و 2002 بسیار مهم بود. قهرمانی در جام جهانی در سن 24 سالگی در سال 1994 یک رویا بود، در سال 2002 ما برای پنجمین بار قهرمان شدیم و من کاپیتان بودم، بنابراین برای من شخصا اهمیت سال 2002 بالاتر است.

قبل از فینال تمام فکرم قهرمانی در فینال جام جهانی بود. توانستیم به هدفمان برسیم. خاطره اصلی من از این بازی بالا بردن جام، قهرمانی با پیراهن برزیل و جشن گرفتن یک عنوان جهانی دیگر است. اینها بهترین خاطرات دوران حرفه ای من هستند.

“من بسیار مفتخر و خوشحالم که کاپیتان برزیل بودم و فرصت قهرمانی در جام جهانی را داشتم. یک بازیکن رویایی دارد: اول اینکه یک بازیکن حرفه ای شود، سپس در یک تیم بزرگ بازی کند و در جام جهانی شرکت کند. جام جهانی وقتی در جام جهانی بازی می کنی رویای تو این است که قهرمان جهان شوی من یک رویا داشتم و محقق شد به آنچه که به دست آورده ایم بسیار افتخار می کنم.


سرویس خبر شماره: 1832540
Jul 16, 1401 @ 9:26 ب.ظ
5.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کافو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در 30 ژوئن، دقیقا 20 سال پیش، کافو جام جهانی 2002 را به عنوان کاپیتان برزیل در ورزشگاه یوکوهاما ژاپن بالای سر برد. سلسائو به لطف دو گل رونالدو، تیم ملی آلمان را شکست داد و برای آخرین بار قهرمان جهان شد. حالا کافو درباره این تورنمنت و البته شانس تیم ملی برزیل برای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

شانس تیم فعلی برزیل برای قهرمانی در جام ششم؟ به نظر من تیم بسیار خوبی با تلفیقی از جوانی و تجربه داریم. این تیم بازیکنان زیادی دارد که در باشگاه های خود قهرمان شده اند، در گذشته با لباس تیم ملی تاریخ ساز شده اند و دستاوردهای بزرگی در باشگاه های خود کسب کرده اند. برزیل شرایط خوبی برای قهرمانی در جام جهانی قطر دارد، بازیکنان با انگیزه هستند و امیدوارم بتوانند انتظارات ما را برآورده کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی