به امید جام دوم بدون سیدجلال

عالیشاه در این فصل دستیار یحیی بوده و هر زمان که نیاز باشد به عنوان مهاجم کاذب و وینگر بازی کرده است. وقتی پرسپولیس بدون مهاجم بازی می کرد و با رفتن لوکادیا و مصدومیت دیاباته، بار هجومی تیمش را به دوش کشید.

امید عالیشاه در فصلی که به عنوان کاپیتان اول سرخ ها معرفی شد، قهرمان لیگ برتر شد.

به امید جام دوم بدون سیدجلال


سرویس خبر شماره: 1939231
02 ژوئن 1402 ساعت 06:00
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عالیشاه حالا در نیمه نهایی یک بازی حساس با هواداران را پیش رو دارد و می تواند مهره مهمی در این ماراتن باشد. او هم مانند سیدجلال حسینی تلاش می کند تا در یک فصل فوتبالی تمام جام های ممکن ملی را به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه عالیشاه در پایان فصل به عنوان مهره جایگزین یحیی از روی نیمکت شروع به کار کرد. اما هر وقت لازم شد به عنوان یک بازیکن سرعتی به میدان رفت و جدول را به نفع تیمش برگرداند که در بازی حساس با پیکان که تساوی در دستش باز شد نمونه بود. امید از روی نیمکت بلند شد تا پاس منجر به پنالتی تیمش شود.

1878593

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شماره دو سرخ پوشان که گمان می رود مسن ترین بازیکن پرسپولیس باشد در 30 سالگی و پس از جدایی سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس در فصل بیست و دوم معرفی شد.

او دقایقی مقابل نساجی مازندران که اولین تیم حرفه ای باشگاهی دوران فوتبالش بود به میدان رفت و سپس در وطنی به عنوان کاپیتان اول قهرمان لیگ شد.