به بهترین تیم این کشور آمدم/ حرف هایم را در زمین گذاشتم

دی ماریا 34 ساله در مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: ” حضور در یوونتوس برای من بسیار ارزشمند است زیرا تجربه بازی در همه کشورها برای بهترین تیم ها و جهان را دارم. دلم برای ایتالیا تنگ شده بود.” بهترین تیم ایتالیا، بزرگترین باشگاه این کشور و من بسیار هیجان زده بودم و مشتاقانه منتظر پیوستن به یووه بودم.”

آنخل دی ماریا که در پایان فصل 2021-2022 به حضور هفت ساله خود در پاری سن ژرمن پایان داد، شب گذشته (جمعه) قراردادی یک ساله با یوونتوس امضا کرد تا فوتبالش را در سری آ ادامه دهد.این هافبک آرژانتینی پیراهن شماره 22 را از خط راه راه تورینو گرفت.

وی افزود: می دانم که یوونتوس نتوانست اسکودتو و کوپا ایتالیا را در فصل گذشته فتح کند و این انگیزه ای برای آمدن من به اینجا بود و کسب همه جام ها با یوونتوس چیز زیبایی خواهد بود و به همین دلیل پاسخ دادم. به پیشنهاد یوونتوس مثبت است.” این یک قدم جدید در حرفه من است و از همان روز اول دیدم که همه اینجا مثل یک خانواده هستند و این باعث خوشحالی من شد.”

هافبک آرژانتینی به بانوی پیر گفت: تنها چیزی که می توانم به هواداران قول بدهم این است که تمام تلاشم را برای کمک به یوونتوس انجام خواهم داد. ذهنیت من این است که بخواهم برنده شوم و بتوانم عناوین بیشتری کسب کنم. من همیشه روی زمین هستم، کاری که همیشه انجام می دهم، و هرگز کاری کمتر از آن انجام نخواهم داد. امیدوارم بتوانیم تمام جام ها را ببریم و همیشه خوشحال باشیم.”

دی ماریا همچنین در مورد انتخاب شماره 22 توسط یوونتوس گفت: “به همین دلیل شماره 22 را انتخاب کردم زیرا در رئال مادرید هم آن شماره پیراهن را می پوشیدم و این شماره مرا به یاد پیروزی من می اندازد. در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014، سال. در “ما در فینال مقابل اتلتیکو مادرید بازی کردیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی