به تعویق افتادن لیگ برتر به ضرر مجاری ها و سپاهان!


کد اطلاعات: 2052473
13 جولای 1403 ساعت 12:30 ب.ظ.
658

1نقطه نظر

4 مرداد تاریخ در نظر گرفته شده توسط سازمان لیگ

سازمان لیگ در نظر دارد لیگ برتر را از 4 مرداد آغاز کند. اما این سوال زیرساخت های لازم را می طلبد.

به تعویق افتادن لیگ برتر به ضرر مجاری ها و سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر بحث های زیادی درباره زمان شروع مسابقات در لیگ بیست و چهارم مطرح شده است. در این زمینه مهم ترین موضوع رفع نواقص ورزشگاه های لیگ برتری است. با توجه به ورود VAR در مسابقات لیگ برتر، بسیاری از ورزشگاه ها امکان نصب تجهیزات داوری تصویری را ندارند و به همین دلیل اخطارهای لازم را دریافت کرده اند.

بحث تجهیز ورزشگاه های میزبان لیگ برتر موضوعی است که ممکن است زمان بر باشد و به همین دلیل احتمال تاخیر در مسابقات لیگ برتر وجود دارد.

برگزارکنندگان لیگ در تلاش هستند تا مسابقات لیگ برتر را از 25 آگوست آغاز کنند، اما ممکن است استادیوم ها برای میزبانی لیگ در آن تاریخ آماده نباشند.

موضوع مهمی که باعث شده سازمان لیگ برای شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم دچار تردید جدی شود، برگزاری مسابقات لیگ الیت و فیفادی در شهریورماه است. امیرحسین روشنک، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر گفت: سعی می کنیم از این اتفاق جلوگیری کنیم، زیرا هم تیم ملی و هم باشگاه های حاضر در آسیا متضرر می شوند. بخشی از مراحل آماده سازی ورزشگاه در اختیار ما است و بخشی دیگر در اختیار باشگاه ها و اداره کل است. استان ها و غیره.»

سازمان لیگ تمایلی به حضور نمایندگان ایران در آسیا و همچنین تیم ملی در رقابت های بین المللی بدون بازی رسمی در لیگ برتر ندارد و همین موضوع عزم جدی برای شروع مسابقات از 4 مرداد ایجاد کرده است. البته موضوع هنوز قطعی نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی