به خاطر میلان: تولوز از لیگ اروپا حذف می شود

در حال حاضر شرکت آمریکایی Red Bird و سران تولوز به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند، اما احتمالا رقبای تولوز از حذف این تیم خوشحال خواهند شد و فرصتی پیدا می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کومولی، رئیس باشگاه تولوز کوتاه نمی آید: “اگر یوفا بخواهد از ما سوال بپرسد، ما آنجا هستیم.” البته راه های دیگری نیز برای دور زدن قوانین یوفا وجود دارد. به عنوان مثال، در سال 2017، ردبول ساختار مالکیت باشگاه‌های لایپزیگ و سالزبورگ را تغییر داد تا هر دو تیم بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند. این دو تیم در سال بعد در لیگ اروپا همگروه می شوند.


سرویس خبر شماره: 1940972
9 ژوئن 1402 ساعت 19:20
3.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تولوز قهرمان کوپه دو فرانس ممکن است به دلیلی عجیب از رقابت های فصل آینده لیگ اروپا حذف شود.

به خاطر میلان: تولوز از لیگ اروپا حذف می شود

میلان راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا و تولوز راه یافته به لیگ اروپا همین مالک را دارند. البته این دو تیم به رقابت های مختلف راه یافتند اما ممکن است میلان در مرحله گروهی سوم شود و به لیگ اروپا برسد و هر دو تیم در آنجا به مصاف یکدیگر بروند. در نتیجه، Red Bird که مالک هر دو باشگاه است، باید تصمیم بگیرد که کدام یک در رقابت های اروپایی باقی بماند.

1881539

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق قوانین یوفا، دو باشگاه که مالک یکسانی دارند، اجازه حضور در یک تورنمنت اروپایی را ندارند. به این ترتیب تولوز می تواند قربانی حضور میلان در لیگ قهرمانان اروپا شود.

طبیعتا اولویت با لیگ قهرمانان است و در نتیجه میلان انتخاب می شود. اما در تولوز به این نتیجه رسیدند که می توانند در اروپا بمانند، بنابراین با حمایت فدراسیون فوتبال فرانسه برای حضور در لیگ اروپا در فصل آینده ثبت نام کردند.