به درخواست کونته؛ تاتنهام دوباره برای جذب زانیولو تلاش می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام علاقه زیادی به نیکولو زانیولو، هافبک هجومی هموطنش دارد و با اصرار او، تلاش تاتنهام برای جذب این ستاره ملی فوتبال ایتالیا ادامه دارد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، در روزهای اخیر مذاکرات جدیدی با تیاگو پینتو، همتای خود جالوروسی داشته است. موضوع اصلی این مذاکرات انتقال زانیولو به تیم انگلیسی بود. دو تیم تاتنهام و رم چند روز پیش در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مورینیو به پایان رسید. نیکولو زانیولو در این دیدار با پیراهن رم به میدان رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چند هفته ای است که می دانیم تاتنهام برای جذب نیکولو زانیولو تلاش می کند. اما رم نمی خواست او را از دست بدهد و به ستاره ایتالیایی گفت که در ماه های آینده قراردادش را تمدید خواهد کرد. رسانه های بریتانیا امروز ادعا کردند که تاتنهام به طور مداوم در تلاش برای جذب زانیولو به درخواست کونته بوده است. حتی با وجود اینکه می داند برای خرید او باید حداقل 50 میلیون یورو به رم بپردازد.

تاتنهام همواره در تلاش برای جذب نیکولو زانیولو هافبک تهاجمی ایتالیایی بوده و مذاکرات این باشگاه با آ اس رم ادامه دارد.


سرویس خبر شماره: 1836521
آگوست 11, 1401 @ 8:23 ب.ظ
5.2K |

3نقطه نظر

تاتنهام در تابستان امسال 6 خرید جدید انجام داده است، اما تیم انگلیسی که مصمم به عملکرد خوب در لیگ قهرمانان فصل آینده و همچنین درخشش در لیگ برتر است، به دنبال تقویت هرچه بیشتر خود و جذب ستاره های دیگر است.