به دلایلی هرگز پشت سر رئال مادرید صحبت نکردم

کاکا گفت: “نتایج رئال مادرید در این فصل فوق العاده بوده است. البته من فقط پیشرفت بازیکنان را در نظر می گیرم و روی پیشرفت کارلو آنچلوتی نیز تمرکز کرده ام. به نظر می رسد کریم بنزما اولین شانس برای کسب جایزه توپ است. طلا، اما نمی توان با قطعیت گفت که این جایزه نصیب او خواهد شد، بنزما اکنون بازیکن کاملی است و شایسته توپ طلا خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت های پیاپی و البته عدم تطبیق با تاکتیک های ژوزه مورینیو باعث شد که دوران حضور کاکا در رئال مادرید بر خلاف میلان اصلا خوب نباشد و این ستاره خوش اخلاق و برزیلی به ندرت در ترکیب ثابت قرار بگیرد. . اما حالا بعد از یک دهه جدایی، کاکا گفت که رابطه خوبی با این باشگاه دارد و از رئال مادرید خداحافظی کرد.


سرویس خبر شماره: 1845247
3 اردیبهشت 1401 ساعت 20:48 |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

عمو یا دایی:

بهترین خاطره کاکا در سال های حضورش در رئال مادرید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما بهترین خاطره من در مادرید روزی بود که این باشگاه را ترک کردم. آن روز فلورنتینو پرز به من گفت که آنها همیشه من را به عنوان یک بازیکن حرفه ای می دیدند که هر کاری برای نتیجه گرفتن در این باشگاه انجام می داد، اما مصدومیت ها و دقایقی که سرمربی به من اجازه داد در زمین باشم اجازه این کار را نداد. این اتفاق باعث خوشحالی من شد و آن موقع بود که احساس کردم درهای باشگاه همیشه به روی من باز خواهد بود. به همین دلیل است که هرگز نشنیده اید که پشت سر رئال مادرید یا ژوزه مورینیو صحبت کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، مدعی شده است که درهای باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.

به دلایلی هرگز پشت سر رئال مادرید صحبت نکردم