به دلیل مصدومیت: هلند اردوی نروژ را ترک کرد

ارلینگ هالند ستاره نروژی اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران ترک کرد.

به دلیل مصدومیت: هلند اردوی نروژ را ترک کرد

اما فدراسیون فوتبال این کشور ساعاتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکن در جریان تمرین تیم ملی نروژ دچار مصدومیت شده و اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده است.

1834342

گفته می شود هلند به دلیل درد کشاله ران و آسیب دیدگی نتوانسته به تمرینات ادامه دهد و با مشورت کادر پزشکی نروژ و منچسترسیتی تصمیم به ترک اردو گرفته است.

هالند مصدوم است زیرا پپ گواردیولا در چند هفته گذشته سعی کرده فشار را از روی بازیکن کم کند و هرگز به او اجازه نداد 90 دقیقه کامل بازی کند تا بتواند استراحت کند. با این حال احتمالا فشار بازی ها روی او باعث شد که او دچار این مصدومیت شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این خبر بسیار خوبی برای دو تیم اسپانیا و نروژ به خصوص مدافعان این دو تیم است و حالا با آرامش بیشتری به مصاف نروژ می روند تا تکلیف تیم های راه یافته به یورو 2024 مشخص شود.

نروژ در تعطیلات دیدارهای داخلی بعدی باید دو دیدار مهم در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2024 برابر اسپانیا و گرجستان برگزار کند و امیدوار بود با درخشش این بازیکن نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش “ورش سه”، هلند در هفته های اخیر ستاره سیتی بوده و موفق شد در دو بازی 8 گل برای این تیم به ثمر برساند تا در اوج آمادگی راهی اردوی تیم ملی نروژ شود.


سرویس خبر شماره: 1896861
آوریل 01, 1402 در 12:48 ب.ظ
3.4K |

1نقطه نظر