“به روز رسانی” قرارداد ون دایک و معمای اینستاگرام نونز – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

ویرجیل ون دایک یک به‌روزرسانی دلگرم‌کننده (نوعی) درباره آینده خود در لیورپول ارائه کرده است، اما داروین نونز به طرز عجیبی تمام پست‌های اینستاگرام مربوط به قرمزها را حذف کرده است.

ون دایک به‌روزرسانی قرارداد را حذف می‌کند

قرارداد فن دایک در تابستان 2025 به پایان می رسد و همین امر باعث نگرانی هایی در مورد جدایی لیورپول در آینده نزدیک شده است.

خوشبختانه، به نظر می رسد که کاپیتان قرمزها قصد جدایی ندارد، با این حال، می گوید اینجا آنفیلد است او در آنفیلد “بسیار خوشحال” است و آماده است تا به یک “انتقال بزرگ” کمک کند:

فکر می‌کنم چیزی وجود ندارد که بتوانم درباره آن صحبت کنم، زیرا هیچ خبری نیست، فکر می‌کنم باشگاه بسیار درگیر این است که چه کسی قرار است سرمربی جدید شود و این تمرکز اصلی است.

همانطور که گفتم اینجا خیلی خوشحالم، من باشگاه را دوست دارم و شما هم می توانید این را ببینید. این بخش بزرگی از زندگی من است و این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

اکنون تمرکز روی دو بازی آخر است و سپس باشگاه روی سرمربی جدید تمرکز خواهد کرد و یک انتقال بزرگ رخ خواهد داد و من بخشی از آن هستم.”

و… نفس بکش!

4 چیز دیگر امروز: رمز و راز نونز و خداحافظی اسلات

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مه 2024: داروین نونز از لیورپول قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپور در آنفیلد.  (عکس از رایان براون/تبلیغات)

  • داروین نونز همه پست های لیورپول را از حساب اینستاگرام خود حذف کرده است – آیا این می تواند اشاره ای به خروج تابستانی باشد؟
  • صحنه های احساسی در آخر هفته به عنوان اسلات آرن با هواداران فاینورد خداحافظی کرد. در اینجا امیدواریم که او در سال های آینده این عشق را در آنفیلد دریافت کند!
  • “علاقه” لیورپول به مدافع فاینورد Lutsharel Geertruida پس از یک سفر غافلگیرکننده به بریتانیا توضیح داده شده است – در مورد این امضا خیلی هیجان زده نباشید!
  • داور سابق درموت گالاگر دفاع عجیبی از پل تیرنی به خاطر یک پنالتی “بیش از حد دراماتیک” کودی گاکپو انجام داده است – همه اینها فقط یک باشگاه بزرگ پسران آنجاست!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 می 2024: استفان باجستیچ، تعویضی لیورپول روی نیمکت قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد روی نیمکت نشست.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از رایان براون/تبلیغات)

  • تیم زیر 21 سال لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر 2 به مصاف تاتنهام خواهد رفت – این بازی آخر هفته جاری برگزار می شود. اسپرز قبل از جدایی پلی آف در صدر جدول قرار گرفت!
  • استفان باجستیچ توضیح داده است که چقدر “خوشحال” است که به تناسب اندام بازگشته است – او در بازی با اسپرز زنگ زده بود، اما بسیار خوب است که او دوباره در دسترس باشد (LFC)
  • لیورپول یک مستند ویژه درباره یورگن کلوپ منتشر خواهد کرد که شامل مصاحبه هایی با چهره های بزرگ، از پپ گواردیولا تا الکس فرگوسن است.ایمیل)

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلیس - سه شنبه، 3 اکتبر 2023: اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، قبل از بازی گروه A لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه منچستریونایتد و گالاتاسرای SK در اولدترافورد.  گالاتاسرای 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • بایرن مونیخ مشتاق است تا اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد را به عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب کند – آنها در آلیانز آرنا چه سیگاری می کشند؟! (اسکای اسپورت)
  • جولن لوپتگی موافقت کرد که در تابستان امسال سرمربی بعدی وستهم شود – دیوید مویس در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد (بی بی سی اسپورت)
  • جرد ژیلت داور مسابقه امشب در جریان بازی کریستال پالاس با منچستریونایتد دوربین فیلمبرداری خواهد داشت – این واقعاً می تواند جالب باشد! (بی بی سی اسپورت)

توییت روز و مسابقه شب

اکنون دقیقاً پنج سال از آخرین باری که سرخیو بوسکتس یک توییت ارسال کرده است می گذرد – چه اتفاقی می تواند افتاده باشد که او را از انجام دوباره آن منصرف کند…؟

سه شنبه نیم دهه از بهترین شب آنفیلد می گذرد – زمان کجا می رود؟

مسابقه شب است کریستال پالاس مقابل من یونایتد (8 شب به وقت محلی)، که مسلماً یک فیلم هیجان انگیز پایان فصل نیست!

یونایتد همچنان می‌خواهد یک مکان اروپایی را به نوعی امضا کند، بنابراین یک عنصر مهم برای آنها وجود دارد.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/van-dijk-contract-update-and-nunez-instagram-mystery-latest-lfc-news/ منبع: