به روز رسانی Calafiori، خروج دروازه بان و تقویت پیش فصل – آخرین اخبار LFC – Liverpool FC

در اخبار روز چهارشنبه، لیورپول در رقابت برای جذب ریکاردو کالافیوری ضربه ای خورده است، در حالی که احتمال جدایی قریب الوقوع دروازه بانی گزارش شده است.

آرسنال به دنبال کالافیوری است

اگر هر یک از بازی های گروهی ایتالیا را در یورو 2024 تماشا کرده باشید، مدافع میانی مو بلند آنها، ریکاردو کالافیوری، احتمالا نظر شما را جلب کرده است.

به گفته جیمز هورنکاسل از The Athletic، لیورپول در میان چندین باشگاه است که در مورد در دسترس بودن Calafiori پرس و جو کرده است، که باعث هیجان برخی از هواداران شده است.

2X5WW40 ناپل، ایتالیا.  11 مه 2024. ریکاردو کالافیوری از بولونیا در جریان بازی سری A TIM بین SSC ناپولی و بولونیا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا در 11 مه 2024 در ناپل، ایتالیا اعتبار: Giuseppe Maffia/Alamy Live News2X5WW40 ناپل، ایتالیا.  11 مه 2024. ریکاردو کالافیوری از بولونیا در جریان بازی سری A TIM بین SSC ناپولی و بولونیا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا در 11 مه 2024 در ناپل، ایتالیا اعتبار: Giuseppe Maffia/Alamy Live News

با این حال، آرسنال اکنون به احتمال زیاد به دنبال جذب مدافع چپ پای بولونیا است.

گزارشگر جانلوکا دی مارتزیو نوشت که “لندنی‌ها تیمی در قطب هستند” و دارمش شث از اسکای اسپورت گزارش داد که میکل آرتتا “علاقه مند است”.

این پس از آن صورت گرفت که مدیر ورزشی بولونیا، جیووانی سارتوری، گفت که آنها باید به پیشنهادات بزرگ فکر کنند.

هنوز هیچ چیز توافق نشده است، اما به نظر می رسد لیورپول باید مبلغی بالاتر از حد انتظار بپردازد، زیرا این بازیکن ایتالیایی در یورو بازی قوی داشت.

3 چیز امروز

SEAGRAVE، انگلستان - دوشنبه، 10 مه 2021: دروازه بان لیورپول یاکوب اوجرزینسکی در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 23 سال لستر سیتی و تیم زیر 23 سال باشگاه لیورپول در زمین تمرین لستر سیتی.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)SEAGRAVE، انگلستان - دوشنبه، 10 مه 2021: دروازه بان لیورپول یاکوب اوجرزینسکی در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 23 سال لستر سیتی و تیم زیر 23 سال باشگاه لیورپول در زمین تمرین لستر سیتی.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • دروازه بان 21 ساله لیورپول یاکوب اوجرزینسکیبه گزارش Meczyki، در حال حاضر در باشگاه لهستانی GKS Katowice در حال محاکمه است
  • رونالد کومان تاکید کرده است کودی گاکپوموقعیت “در سمت چپ است” و توضیح داد که چرا – می توانید توضیحات کامل او را بخوانید اینجا
  • آلیسون قرار است رو به رو شود داروین نونز در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا در حالی که برزیل برای بازی با اروگوئه قرعه کشی شده است – این در 7 جولای ساعت 2 بامداد (BST) در Premier Sports 1 است.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: واتارو اندو لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: واتارو اندو لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • برای تسکین لیورپول، واتارو اندو از تیم ژاپن در بازی‌های المپیک کنار گذاشته شد، به این معنی که او می‌تواند تمرینات پیش فصل را اواخر این هفته آغاز کند.
  • همین امر در مورد مو صلاح نیز صدق می‌کند، که مصر برای المپیک پاریس انتخاب نکرده است – سردردی بود که آرن اسلات نیازی به آن نداشت.
  • به گفته استفن کنی، مدیر سنت پتس، مارسلو پیتالوگا از اتلتیک قرضی خود بازگشته است زیرا لیورپول “او را می خواهد، او با تیم اصلی تمرین می کند.”

آخرین چت از جای دیگر

لندن، انگلیس - شنبه، 6 آگوست 2022: ژائو پالهینیا فولام در جریان بازی لیگ برتر FA بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لندن، انگلیس - شنبه، 6 آگوست 2022: ژائو پالهینیا فولام در جریان بازی لیگ برتر FA بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • اورتون مهاجم ایلیمان ندایه را با مبلغی حدود 15 میلیون پوند از مارسی با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت – آیا این قرارداد جایگزین دومینیک کالورت-لوین است یا بازی با او؟
  • بایرن مونیخ با ژائو پالینیا از فولام به مبلغ 47.4 میلیون پوند به توافق رسید (اسکای اسپورت)
  • سه مدیر خیرونا مجبور به کناره گیری شدند تا باشگاه بتواند همزمان با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان بازی کند – هر دو بخشی از گروه فوتبال سیتی هستند.زمان)

ویدیوی روز و مسابقه شب

در حالی که نقل و انتقالات بر اخبار غالب است و هیچ یورویی برای تماشای تا روز جمعه وجود ندارد، سم میلن به این موضوع پرداخت که کدام بازیکنان لیورپول باید قرارداد خود را تمدید کنند و چه معنایی برای تیم دارد.

هم مسابقات قهرمانی اروپا و هم کوپا آمریکا در روزهای استراحت هستند، بنابراین این فرصت عالی برای شماست که از روی کاناپه بلند شوید و از آفتاب تابستانی لذت ببرید، مگر اینکه در مرسی ساید یا به ظاهر بیشتر مناطق بریتانیا باشید!

https://www.thisisanfield.com/2024/07/calafiori-update-goalkeeper-exit-expected-pre-season-boost-latest-lfc-news/ منبع: