به سوپراستار به خاطر حمایت از رئیس جمهور حمله کنید!

نیمار در واکنش به این حملات در صفحه توئیتر خود نوشت: «آنها از دموکراسی و چیزهایی از این قبیل صحبت می کنند، اما وقتی فردی نظر دیگری دارد، مورد حمله همان افرادی قرار می گیرد که از دموکراسی صحبت می کنند.

نیمار که پس از اعلام حمایت خود در جریان انتخابات از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفت.

به سوپراستار به خاطر حمایت از رئیس جمهور حمله کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اخیرا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این هفته پستی منتشر کرده و از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی این کشور حمایت کرده است. نیمار همچنین از هوادارانش خواست به این سیاستمدار 67 ساله رای بدهند تا او بتواند برای 4 سال دیگر زمام امور را در دست بگیرد. اما به نظر می رسد تبلیغات نیمار مورد انتقاد عده ای قرار گرفته و این ستاره برزیلی مورد حمله قرار گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1845881
8 اردیبهشت 1401 ساعت 20:39 |
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

از دموکراسی صحبت نکنید.

جالب اینجاست که بولسونارو همچنین ویدئویی در حمایت از نیمار در حساب توییتر خود منتشر کرد و از این بازیکن تشکر کرد. حمایت نیمار از رئیس‌جمهور فعلی می‌تواند در برخی از آرا تأثیر بگذارد، زیرا او طرفداران زیادی در برزیل دارد. نیمار بیش از هشت میلیون دنبال کننده در تیک توک و 52 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. بنابراین بدون شک بسیاری از رای دهندگان در انتخابات آتی ویدئوی ارسال شده توسط نیمار را دیده اند و کار او می تواند تاثیر مثبتی بر آرای بولسونارو داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی