به طور رسمی – با کیت هکت

نیوکاسل یونایتد – چلسی نتیجه 0-3
داور: پل تیرنی دستیاران: کنستانتین هاتزیداکیس، نیل دیویس. داور چهارم: مارتین اتکینسون. VAR: دیوید کوت. دستیار VAR: نیک هاپتون.

در نیمه دوم (که بدون جنجال گذشت) برنتفورد از طریق قدوس در دقیقه 79 گل تسلیت بخش را به ثمر رساند.

موارد زیر باید در نظر گرفته شود:
• فاصله بین حمله و گل
• کارگردانی کلی نمایشنامه
• احتمال حفظ یا به دست آوردن کنترل توپ
• محل و تعداد مدافعان

برایتون از طریق Mwepus و Trossard گلزنی کرد و وقتی تروسارد جلوی Kop گل زد، به درستی از برنده شدن محروم شد، اما به درستی آن را برای آفساید رد کرد.

صلاح یک پاس فوق العاده به هندرسون داد که در دقیقه 4 بازی به گل رسید. سپس مانه با یک ضربه سر درخشان توپ را برای اوکسلید چمبرلین ارسال کرد تا گلزنی کند.

زمان سنجی
قانون 5 – داور به عنوان زمان نگهدار عمل می کند

تاتنهام هاتسپر – منچستریونایتد نتیجه 0-3
داور: استوارت اتول دستیاران: هری لنارد، سایمون لانگ. داور چهارم: سایمون هوپر. VAR: دارن انگلستان. دستیار VAR: استوارت برت

پل تیرنی یک بعد از ظهر راحت را پشت سر گذاشت، با حفظ مشخصات پایین و ارائه یک عملکرد دقیق دیگر.

سپس رونالدو به میدان آمد و گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند.

لیورپول – برایتون اند هاو آلبیون نتیجه 2-2
داور: مایک دین دستیاران: ادی اسمارت، مارک اسکولز. داور چهارم: کریس کاوانا. VAR: کوین فرند. دستیار VAR: سایمون بک.

سرمربی منچسترسیتی به داور چهارم آنتونی تیلور نزدیک شد و به وضوح نگران چیزی بود که او آن را اتلاف وقت کریستال پالاس می دانست.

این یک رویارویی نزدیک بود، با سرمربی جدید کلودیو رانیری که شروع به گذاشتن نشان خود در سبک بازی واتفورد کرد.

برنلی در دقیقه 4 توسط وود که خط دفاع برنتفورد را زیر نظر داشت، دروازه را باز کرد.
آنها دوباره گل زدند اما VAR به درستی مداخله کرد و آن را رد کرد.

بدون شک زمانی که به ماجرای اوبامیانگ می رسید، اینطور می شد.

مایکل الیور در یک حادثه تقریبا مشابه با اخراج لاپورت در بازی منچسترسیتی و کریستال پالاس که جانی ایوانز از لسترسیتی با آرسنال اوبامیانگ کشتی گرفت، درگیر شد.
معیارهای DOGSO برآورده شد و ایوانز باید کارت قرمز می گرفت. برای من یک خطای بزرگ نادر از الیور در این بازی بود.

با این حال، تفاوت در اینجا یک گل فوق العاده بود که چز آدامز به ثمر رساند و اولین برد خارج از خانه ساوتهمپتون را به ارمغان آورد.

داور Attwell یک عملکرد خوب دیگر ارائه داد و اکنون ثابت شده است.

واتفورد – ساوتهمپتون نتیجه 0-1
داور: پیتر بنکس دستیاران: پیتر کرکوپ، جیمز مینوارینگ. داور چهارم: کیت استرود. VAR: گراهام اسکات. دستیار VAR: آدام نون.

رونالدو تنها یک ثانیه گل زد تا به دلیل آفساید رد شود.

مت لاتون از برنلی گل دوم را به ثمر رساند و سپس کورنت گلزنی کرد تا تیم میزبان سه بر صفر پیش بیفتد تا به وقت استراحت ادامه دهد.

در دقیقه 56 رافینیا دروازه لیدز را باز کرد. نوریچ دو دقیقه بعد با مدافع اندرو اوموبامیدله که از روی یک ضربه کرنر دروازه را به ثمر رساند به تساوی رسید.

این یک دیدار لذت بخش بود و برایتون هرگز تسلیم نشد

چلسی به درستی یک گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد، اما سپس به برتری رسید و سه گل توسط جیمز (دو بار) و سپس جورجینیو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

قانون می گوید: انکار گل یا فرصت گلزنی آشکار
– در صورتی که بازیکنی با یک خطای هندبال گل یا موقعیت واضح گلزنی را از تیم حریف سلب کند، هر جا که تخلف رخ دهد بازیکن اخراج می شود.
– در صورتی که بازیکنی در محوطه جریمه خود علیه حریف مرتکب تخلف شود که فرصت گلزنی آشکاری را از حریف سلب می کند و داور یک ضربه پنالتی اعلام می کند، اگر این تخلف تلاشی برای بازی با توپ باشد، به مهاجم اخطار داده می شود. در تمام شرایط دیگر (مانند نگه داشتن، کشیدن، هل دادن، عدم امکان بازی با توپ و غیره) بازیکن خاطی باید اخراج شود.
– بازیکن، بازیکن اخراجی، تعویضی یا تعویضی که بدون اجازه داور مورد نیاز وارد زمین بازی می شود و در بازی یا حریف دخالت می کند و از گل یا موقعیت واضح گلزنی تیم مقابل محروم می شود، در ارسال مقصر است. -خارج از جرم

کاوانی گل دوم یونایتد را به ثمر رساند و سپس راشفورد پس از بررسی VAR سومین گل خود را به ثمر رساند.

برنلی – برنتفورد نتیجه 3-1
داور: جاناتان ماس دستیاران: مارک پری، تیموتی وود. داور چهارم: جرمی سیمپسون. VAR: اندی مدلی. دستیار VAR: ریچارد وست.

منچستر سیتی – کریستال پالاس نتیجه 0-2
داور: آندره مارینر دستیاران: آدریان هلمز، اسکات لجر. داور چهارم: آنتونی تیلور. VAR: لی میسون. دستیار VAR: ایان حسین.

یکشنبه 31 مهر

وقتی من داوران را در مورد اعمال این تخلف مربی می‌کنم، از آنها می‌خواهم که حادثه را تجسم کنند و بازیکنی که مرتکب خطا شده است را از صحنه خارج کنند. سپس آنها باید از خود بپرسند که آیا بازیکن متخلف صاحب توپ شده و می تواند یک شوت به سمت دروازه داشته باشد؟

نتیجه لسترسیتی – آرسنال 0-2
داور: مایکل اولیور دستیاران: سایمون بنت، دن روباتان. داور چهارم: رابرت جونز. VAR: جرد ژیلت. دستیار VAR: سیان ماسی الیس.

نیمه اول صراحتاً تماشای ضعیفی داشت و به اعتبار داور او، تیلور تمرکز خود را حفظ کرد و روند را کنترل کرد.

شان دایچ نهمین سالگرد مدیریت برنلی را جشن می گرفت – یک آمار قابل توجه

بررسی عملکرد داوران لیگ برتر در هفته 10

شنبه 30 مهر

من دیر و زود با انتشار این مقاله عالی مواجه می شوم و از این بابت بسیار متاسفم. این هفته با تجدید نظر در آزمون روزنامه نگاری که در روز دوشنبه شرکت می کنم، غالب شده است، بنابراین تا کنون فرصتی برای انتشار آن نداشته ام. امیدوارم شما هم مثل من از خواندن آن لذت ببرید! – کریس

لیدز یونایتد توسط رودریگو در دقیقه 60 گل پیروزی را به ثمر رساند و باعث شد نوریچ در اوایل فصل به سقوط خیره شود. آنها از ده بازی اول خود فقط دو امتیاز کسب کرده اند.

نوریچ سیتی – لیدز یونایتد نتیجه 1-2
داور: آنتونی تیلور دستیاران: گری بسویک، آدام نون. داور چهارم: کوین فرند. VAR: دارن انگلستان. دستیار VAR: سایمون لانگ.

آندره مارینر مسئولیت دیدار منچسترسیتی و کریستال پالاس را بر عهده داشت. او شاهد کشتی گیری آیمریک لاپورت تیم میزبان، ویلفرد زاها از پالاس در دقیقه 45 بود. این یک خطای واضح بود.
داور (با یادداشت ذهنی از موقعیت حمله، حرکت زاها به سمت دروازه و در زمان حمله که زاها کنترل توپ را در اختیار داشت و هیچ مدافعی قادر به ایجاد چالش نبود) به درستی قرمز را بالا برد. کارت و لاپورته را به دلیل محرومیت از یک موقعیت گلزنی آشکار اخراج کرد.
این اعمال درست قانون بود و منچسترسیتی نمی تواند شکایتی از تصمیم مارینرز داشته باشد.

نکته مهم برای من در این بازی این بود که چگونه ضربه ساعد توسط شماره 30 استون ویلا به صورت فورنالز وستهم یونایتد توسط داور و VAR استوارت اتول از دست رفت. این یک اقدام خشونت آمیز توسط هاوز بود و او باید اخراج می شد.
این اتفاق در زمان آماده سازی قبل از اعلام یک ضربه آزاد و صدور یک کارت زرد برای کنسا از استون ویلا رخ داد که به نظر می رسد مرتکب خطا در لبه محوطه جریمه خود شده است.
کاوانا کارت زرد گرفت و معتقدم با این اتفاق و دور شدن توپ از دروازه از آن تصمیم حمایت می کردم. تصمیم او برای صدور کارت زرد یک خطای واضح و آشکار نبود، بنابراین VAR نباید مداخله می کرد.
با این حال، ما می دانیم که وقتی از یک داور خواسته می شود همیشه مانیتور را بررسی کند، آنها تصمیم خود را تغییر می دهند. هاوز باید کسی بود که به سمت تونل می رفت و نه کونسا.

http://www.farpostheader.com/2021/11/officially-speaking-with-keith-hackett-68.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=officially-speaking-with-keith-hackett-68 منبع:واتفورد فکر می کرد که آنها ممکن است گل زده باشند، اما فناوری خط دروازه وارد دروازه شد و به درستی تشخیص داد که کل توپ از خط عبور نکرده است.

مانه و صلاح در هر دو نیمه توپ را در پشت دروازه داشتند، اما هر دو به درستی پس از بررسی VAR مردود شدند. یکی برای هندبال بود و دیگری آفساید.

این یک بازی ضروری برای منچستریونایتد بود و آنها باید بعد از اینکه تاتنهام فکر می‌کردند دروازه را باز کرده‌اند نفس راحتی می‌کشیدند، اما آن را به درستی برای آفساید رد کردند.

استون ویلا – وستهم یونایتد نتیجه 1-4
داور: کریس کاوانا دستیاران: دن کوک، نیک هاپتون. داور چهارم: دیوید کوت. VAR: استوارت آتول. دستیار VAR: هری لنارد.