به فرگوسن گفتم برو ببین درک، من به منچستر نمی آیم!


سرویس خبر شماره: 1817083 |
08 فروردين 1401 ساعت 18:37 |
56,853 |

7نظرات

وین رونی:

در سال 2000، زمانی که رونی تنها 14 سال داشت، سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد، قصد داشت رونی را به خدمت بگیرد، اما او با آن مخالفت کرد. رونی اما بین سال های 2004 تا 2017 برای منچستریونایتد بازی کرد و رکورددار بیشترین گل در تاریخ باشگاه است. او در 18 سالگی پیراهن تیم ملی انگلیس را نیز بر تن کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وین رونی را اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد می دانند. بازیکنی که فوتبال خود را از اورتون آغاز کرد و در سن 16 سالگی به جوان ترین گلزن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. او پس از دو فصل حضور در تافی ها در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست، اما شیاطین سرخ خیلی زودتر به دنبال او بودند.

وین رونی اسطوره منچستریونایتد در سن 14 سالگی پیشنهادی از این باشگاه دریافت کرد و حتی سر الکس فرگوسن تلاش کرد او را به یونایتد منتقل کند اما موفق نشد.

رونی که در حال حاضر دربی کانتی را مدیریت می کند، در مصاحبه با CaughtOffside درباره اولین پیشنهاد منچستریونایتد گفت: من 14 ساله بودم و برای نوجوانان اورتون بازی می کردم که منچستر پیشنهاد داد. سر الکس فرگوسن با خانه تماس گرفت و پیشنهاد منچستریونایتد را به پدر و مادرم گفت. پدرم به من زنگ زد و گفت سر الکس زنگ زده و می خواهد تو را به یونایتد بکشاند، اما من گفتم برو ببین! من می خواهم برای اورتون بازی کنم. با این حال، چند سال بعد، تصمیم گرفتم برای سر الکس بازی کنم و پیشنهاد بعدی منچستر را پذیرفتم. در واقع، فرگوسن دلیل اصلی انتقال من به یونایتد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی