به قهرمانی پرسپولیس و آقای گل لوکادیا شک نکنید

وی افزود: به نظر من پرسپولیس در این فصل قهرمانی خود را به طور کامل بیان کرده و در همه پست ها تقویت شده است. پارسی‌ها روان و زیبا بازی می‌کنند و نتایج دلخواه را می‌گیرند و به همین دلیل هواداران به قهرمانی این تیم در این فصل امیدوار بودند.

اسدی درباره قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: در این فصل علاوه بر پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان و حتی گل گهر مدعی هستند اما فکر نمی کنم این تیم ها رقیب پرسپولیس باشند و پرسپولیس با اقتدار در این فصل قهرمان شود. سایر مدعیان باید به رده های بالای جدول مانند دوم، سوم و چهارم فکر کنند، اما برای قهرمانی فقط قرمزها شایسته این جایگاه هستند و شکی ندارند که این فصل، فصل پرسپولیس است.

وی در پایان به بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم اشاره کرد و گفت: بازی آسانی برای هر دو تیم نیست. پس از هر وقفه در لیگ برتر، تیم ها همیشه با احتیاط وارد زمین می شوند. با این حال فکر می کنم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف تبریزی دارد. در این بازی لوکادیا اولین گلزن این بازی خواهد بود تا پرسپولیس برنده این بازی باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هافبک سابق پرسپولیس درباره عملکرد لوکادیا، مهاجم هلندی این تیم گفت: لوکادیا واقعا بی نظیر است و نشان داده که یک مهاجم شش قطره و گلزن است. این مهاجم هلندی مشکل گلزنی سرخ ها را حل کرد و باید گفت پرسپولیس تیم از دست رفته خود را پیدا کرد. شک نکنید با این روند لوکادیا آقای گل می شود و بعید است رقیبی در مستر گل داشته باشد.

ابراهیم اسدی در گفت و گو با خبروشی، درباره عملکرد 6 هفته ای پرسپولیس در این فصل لیگ برتر اظهار داشت: اگرچه پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد، اما پس از پیوستن مهاجم هلندی به این تیم، قرمزها ثابت و زیباتر بازی کردند. فکر می کنم این فصل یکی از بهترین فصل های پرسپولیس است چون بازیکنان خوبی در پست های مختلف جذب شده اند و تیم کاملا هماهنگ است.