به لوکادیا پیام دادیم بی ربط حرف نزند/ مهاجم خارجی پرسپولیس در مورد کشورمان دروغ گفت; جشن گرفتیم/ دیدار با صنعت نفت 2 امتیاز دربی را جبران می کند

آمانوف و یاماگا

کریمی در پاسخ به سوال خبرورزشی که آیا در این جلسه بحث فوتبال مطرح شده است یا خیر، گفت: به هیچ وجه بحث فوتبال مطرح نشد و با حضور خارجی ها تجمع صمیمانه ای را تجربه کردیم که عمدتاً مربوط به اتفاقات سال نو و … شرایط اقامت این بستگان در کشورمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: متأسفانه تنها متجاوز پرسپولیس در مورد وضعیت معیشتی کشورمان اظهارنظرهای کذبی کرده است که ربطی به وضعیت معیشتی کشورمان ندارد. به همین منظور از تمامی خارجی های تیم و همچنین خانواده های آنها دعوت شد تا به مناسبت این ایام با هم دیدار کنند و برای صرف شام مهمان باشگاه باشند.

کریمی در پایان مجددا با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته و تاکید بر مشکلات مربوط به بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: این جشن برای اینکه به ما ثابت شود هیچ یک از اعضای خارجی تیم استقلال با وضعیت معیشتی خود مشکلی ندارند برگزار شد. در تهران و ایران کسانی که در مورد وضعیت فعلی دروغ می گویند و می گویند در ایران امنیت وجود ندارد، فقط حرف بی ربطی می زنند. می خواستیم جواب لوکادیا را بدهیم تا به دنیا ثابت کنیم تهران یکی از آرام ترین شهرهاست و ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبروشی درباره اتفاق جمعه شب گذشته این باشگاه برای خارجی های استقلال گفت: بعد از اینکه مهاجم خارجی پرسپولیس اعلام کرد زندگی در ایران سخت است و شرایط برای او و خانواده اش مهیا نیست تصمیم گرفته شد. توسط آقای فتح الله زاده برای اثبات خلاف آن با برپایی جشنی به مناسبت کریسمس و سال نو .

وی درباره دیدار فردا استقلال مقابل صنعت نفت نیز گفت: انشاالله اعضای تیم با قدرت به مصاف صنعت نفت آبادان می روند و تساوی بازی قبلی مقابل پرسپولیس را در این دیدار جبران می کنند. البته تیم صنعت نفت حریف قابل احترامی است و شرایط خوبی دارد اما تا جایی که می دانیم بچه های این تیم عزم خود را برای کسب سه امتیاز بازی جذب کرده اند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متأسفانه برخی تلاش می کنند وضعیت این روزهای کشورمان را نشان دهند اما خوشبختانه با حضور همه بازیکنان خارجی و کادر فنی که اتفاقاً همگی در کنار خانواده حضور داشتند تا جشن بگیرند، ثابت شد که کشور ما نه تنها صد سال از دنیا عقب نیست، بلکه همه امکانات رفاهی را هم زمان با پیشرفته ترین کشورها دارد.