به هری کین گفتم تو گل میزنی


کد اطلاعات: 2051957
11 جولای 1403 در 12:45 ق.ظ.
846 امتیاز خبر

3نقطه نظر

تونی:

ایوان تونی، مهاجم تیم ملی انگلیس، پس از پیروزی دراماتیک 2-1 مقابل اسلوونی در مرحله گروهی یورو 2024، درباره ذهنیت خود در زمین بازی صحبت کرد.

به هری کین گفتم تو گل میزنی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب در مرحله یک هشتم نهایی تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی اسلوونی رفت و با وجود عقب افتادن موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. ایوان تونی که در پایان نیمه دوم وارد زمین شد، توانست در نیمه اول وقت اضافه به هری کین برای گل پیروزی سه شیرها کمک کند.

تونی در مورد ظاهرش به عنوان بازیکن تعویضی: “من حاضر شدم و واقعاً احساس کردم که فرصتی برای گلزنی وجود دارد. احساس می کردم توپ به سمت یکی از بازیکنان ما می رود. خوشبختانه توپ به جود بلینگهام رسید و او توانست گلزنی کند.”

2049241

تونی روی گل تساوی بلینگهام: “من دیدم که او یک شوت خوب زد و توپ را به سمت دروازه فرستاد. می دانستم که قرار است یک گل باشد. او واقعاً احساس می کرد (از شکست) نجات یافته است.”

تونی در پاس گل به هری کین بهترین گلزن: وقتی با چنین گلی به وقت اضافه می‌رویم، فکر می‌کنم رفتن به وقت اضافه و باخت هیچ فایده‌ای نداشت. درست قبل از آن به هری (کین) گفتم که هر بار که توپ را به عمق محوطه می‌زنم، می‌خواهم ضربه بزنم. به بیرون رسید و او آنجا بود تا توپ را وارد دروازه کند.»

تعویض دیرهنگام تونی برای انگلیس حیاتی بود زیرا او در هر دو گل نقش داشت. انگلیس با این برد به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 راه یافت.

مجله اخبار فوتبال خارجی