به هیچ عنوان به پرتغال نمی رویم/ بحث جدایی از بازیکنان نیست/ اگر فتح الله زاده می خواست استعفا دهد چرا آمد؟

وی در ادامه همین شایعات مبنی بر استعفای مدیرعامل باشگاه نیز خاطرنشان کرد: این از همان شایعاتی است که این روزها مطرح شده است چرا که آقای فتح الله زاده با آگاهی کامل از تمامی مشکلات موجود مسئولیت را پذیرفت و در حال حاضر گورت است. به کار خود در باشگاه ادامه می دهد و سعی می کند با روش های مختلف و با کمک اعضای هیئت مدیره به باشگاه پول تزریق کند تا بتوانیم با موفقیت بر مشکلات مختلف فائق آییم. ما نمی دانیم این خبر از کجا می آید!

این مدیر در خصوص اعزام تیم استقلال به پرتغال به خبرورزشی گفت: نمی دانم این شایعه را چه کسی شروع کرد؟ در شرایط اقتصادی فعلی برای پرداخت دستمزد بازیکنان برای تیم با مشکل مواجه شده ایم و در چنین شرایطی حتی به سفر به اروپا و برپایی کمپ پرتغالی جزو برنامه های آینده خود نیستیم.

پایان تاکید کرد: هرگونه خبری در خصوص بازیکنان و باشگاه از طریق مدیرعامل و منابع رسمی باشگاه به اطلاع هواداران و علاقه مندان به تیم استقلال خواهد رسید و لزومی ندارد هواداران به شایعات توجه کنند. در فضای مجازی منتشر شده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گوی کوتاهی با خبرزشی، درباره شایعات اخیر مبنی بر احتمال جدایی چند بازیکن از استقلال گفت: هیچ شایعه ای در این خصوص وجود نداشت و اعضای تیم در حال حاضر پس از قهرمانی در تعطیلات به سر می برند. قهرمانی سوپرجام.” اما ظاهرا عده ای می خواهند با انتشار چنین شایعاتی آرامش هواداران ما را بر هم بزنند تا طعم شیرین این قهرمانی را تحت الشعاع قرار دهند.