به پرونده های ساوت گیت نگاه کنید و انتقاد نکنید


سرویس خبر شماره: 2051410
7 جولای 1403 ساعت 17:29 |
3.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مارک گوهی:

مارک گوهی مدافع تیم ملی انگلیس از گرت ساوتگیت در مقابل انتقادات دفاع کرد.

به پرونده های ساوت گیت نگاه کنید و انتقاد نکنید

به گزارش “ورش سه”، مارک گوهی، مدافع تیم ملی انگلیس در نشست خبری پیش از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در این دیدار به بررسی موضوعات مختلف از جمله وضعیت آنتونی گوردون پرداخت. ، بن بست اسلواکی و تاکتیک های گرت ساوت گیت.

گوئهی درباره آنتونی گوردون صحبت کرد که صبح امروز در تمرین با خراش روی چانه اش دیده شد. او از روی دوچرخه افتاد. روی چانه اش خوب است؟

گوئهی گفت که انگلیس در تساوی یک هشتم نهایی در سمت مطلوب تری قرار داشت. “همه تا اینجای کار در مسابقات دیده اند که هیچ مزیت واقعی وجود ندارد. هر حریفی سخت است. فقط باید خونسرد و متمرکز بمانیم. ما به خودمان فشار می آوریم، اما تیم بسیار آرام و متمرکزی داریم.”

2048340

مدافع تیم ملی انگلیس درباره بازی اسلواکی گفت: ما هنوز تیم آنها را آنالیز نکرده‌ایم، اما همه بازی‌ها را تماشا می‌کنیم و می‌دانیم که آنها تیم خوبی هستند. آنها بازیکنان بسیار خوبی مانند استانیسلاو لوبوتکا دارند. “من فکر می‌کنم آنها یک حریف سخت دیگر خواهند بود، یک چالش سخت و ما باید برای رویارویی با آنها آماده باشد.”

گوهی بعداً در مورد انتقادات وارد شده به تاکتیک های گرت ساوتگیت گفت: “او برای انگلیس فوق العاده بوده است. اگر به رکورد او نگاه کنید، خودش گویای آن است. همه از او حمایت می کنند و ما یک تیم قوی و متحد داریم. او اولین بازی من در انگلیس را به من داد و به من اعتماد به نفس زیادی نشان داد. من بسیار سپاسگزارم. به او.”

مجله اخبار فوتبال خارجی