به کاپیتان پرسپولیس گفتم ببخشید جلوی شما خوشحال شدم!/فشار زیادی روی من بود



در سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم پیکان در خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک میهمان خود شکست خورد.

احمد گوهری مدافع تیم آلومینیوم اراک در پایان گفت: امروز همه بچه ها تلاش کردند و نتیجه گرفتیم. سه امتیاز این دیدار بسیار مهم بود و در جدول رده بندی رقابت ها به 2 مقام دست یافتیم. امیدوارم تیم پیشرفت کند و بتوانیم فصل را در موقعیت خوبی به پایان برسانیم.

وی افزود: خدا را شکر امروز به لطف بچه ها کلین شیت گرفتیم.

دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که در پایان فصل با پرسپولیس چه اتفاقی برای شما می افتد، پاسخ داد: چیزی که در حال حاضر کاملا مشخص است این است که من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچ چیز نیست. . مطمئن است که چه اتفاقی خواهد افتاد.

گهری در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال قرارداد دائمی با پرسپولیس هستید؟ با باشگاه پرسپولیس مذاکره کردی یا نه؟ گفت: گفتم چیزی معلوم نیست. من یکساله با پرسپولیس قرارداد قانونی دارم. باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی می افتد.

دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که آیا از بازی خود در این فصل راضی است یا خیر گفت: از بازی کردن لذت بردم. در حین بازی، قطعاً هر بازیکنی خوشحال است.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی پنالتی را گرفتی از وحید امیری عذرخواهی کردی؟ او خواه صحت داشته باشد یا نه گفت: از وحید امیری که از خودم بزرگتر است عذرخواهی کردم نه اینکه پنالتی را گرفتم، فقط به او گفتم که از خوشحالی پیش تو متاسفم. برای چی؟ چون در این مسابقه فشار زیادی روی من بود. همه منتظر بودند که اتفاقی بیفتد و فشاری به من بیاید. در آن لحظه هیجان زیادی وجود داشت، طبیعی است که خوشحال باشیم. فقط به خاطر احترامی که برای وحید امیری و باشگاه پرسپولیس قائل بودم، به او گفتم من را ببخش که جلوی شما خوشحال شدم.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به این سوال که چرا هنگام صحبت با امیری جلوی دهان خود را گرفته اید، پاسخ داد: پوشاندن دهان به یک عادت تبدیل شده است و باید جلوی آن را بگیرید (می خندد).

بیشتر بخوانید: پرسپولیس 10 نفره قهرمان شد/رقص لزگی قرمز در مازندران



سرویس داخلی اخبار فوتبال