به کریس رونالدو اسکار بازیگری بدهید (تصویر)

در آستانه این دیدار حساس، صفحه رسمی توئیتر سلتاویگو بازی دسامبر 2014 این دو تیم را یادآوری کرد. صبح امروز مراسم اسکار 2022 در حال برگزاری بود و باشگاه سلتا به این بهانه کریستیانو رونالدو را شایسته دریافت اسکار بازیگری دانست: «عصر اسکار، روز جهانی تئاتر و یک هفته برای بازی سلتا-رئال مادرید». که.”

ویدئوی این صحنه به عنوان کنایه تند به رونالدو رئال به توئیت ضمیمه شد. در این صحنه جانی بازیکن سلتا در حالی که می توانست اخراج شود کارت زرد گرفت و رونالدو با یک پنالتی باعث شد رئال مادرید 3-0 پیروز شود. فوق ستاره پرتغالی هر سه گل این بازی را به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شنبه هفته آینده رئال مادرید در بالایدوس میهمان سلتا خواهد بود. دیداری در هفته سی ام لالیگا که پیروزی در آن برای رئال پس از باخت 4-0 برابر بارسا بسیار مهم است. رئال برای حفظ فاصله با سویا و بارسا باید در این بازی پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1817063 |
08 فروردين 1401 ساعت 17:10 |
143 |

0نظرات

کنایه از باشگاه سلتاویگو

کمتر از یک هفته پس از بازی سلتا و رئال مادرید و در شب اسکار، باشگاه ویگو به تمسخر رئال مادرید و رونالدو پرداخت.

در بازی دسامبر 2104 بین دو تیم در برنابئو، کریستیانو رونالدو پس از یک برخورد جزئی با مدافع سلتا در محوطه جریمه سرنگون شد و داور مجبور به اعلام پنالتی شد. سلتا هتا با صدای بلند اعتراض کرد و مدعی شد رونالدو سرنگون شده است.