به کسی گفتم شک نکن برو بارسلونا


سرویس خبر شماره: 1831985
13 جولای 1401 در 5:12 ب.ظ
3.3 هزار |

0نقطه نظر

یحیی توره:

یحیی توره درباره نقش خود در انتقال فرانک کسیه به بارسلونا صحبت کرد.

یحیی توره در این باره به موندپورتیوو گفت“بله، درست است که در جریان مذاکرات با بارسلونا به او مشاوره دادم. ما مرتباً در تماس بودیم و شخصی از من در مورد بارسلونا سوال کرد. او می خواست همه چیز را در مورد بارسا بداند و می دانست که من این باشگاه را به خوبی می شناسم. به او گفتم که دریغ نکن. و اگر قصد پیوستن به بارسا را ​​دارید، حتما این کار را انجام دهید.”

توره ادامه می دهد:میلان نیز باشگاه بزرگی است و آنها به کیسی پیشنهاد تمدید دادند، اما او می‌خواست چالش جدیدی را تجربه کند و من شک او را برطرف کردم. به او گفتم بارسلونا شهر زیبایی است، سعی کن شب ها بیرون نروی (می خندد) و فقط روی فوتبال تمرکز کن. فرانک کسه بازیکنی با ظرفیت بدنی بالایی است و هنوز هم می تواند پیشرفت کند. او بازیکن بزرگی است و اگر اعتماد به نفسی که به میلان داشت را به بارسا بیاورد، خرید بزرگی برای بارسا خواهد بود. به او گفتم که با دو یا سه هافبک خوب در بارسا رقابت کند و برای آن آماده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از چندین فصل موفق در میلان، کسه تصمیم گرفت پس از پایان قراردادش به بارسلونا برود. یحیی توره نیز در انتقال او نقش داشت. توره برای بارسا بازی می کرد و یکی از او راهنمایی خواست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانک کسیه، ستاره ساحلی عاج مدت ها پیش با بارسا به توافق رسید و امروز خبر رسمی انتقال او اعلام شد.