بوسکتس: جام جهانی سنت مری 2010 به دادمن رسید


سرویس خبر شماره: 1854366
نوامبر 28, 1401 @ 23:42 |
7.8K |

0نقطه نظر

در گفتگوی دوستانه بوسکتس و آگوئرو نکات جالبی مطرح شد چرا که این دو خاطرات جذابی از گذشته فوتبالی خود به یادگار گذاشتند که برخی از آنها برای هواداران فوتبال شناخته شده نبود.

بوسکتس در تمرین تیم ملی اسپانیا در قطر 2022

سرخیو بوسکتس در یک مصاحبه ویدیویی با سرخیو آگوئرو، با یادآوری خاطرات لاروخا در جام جهانی 2010، گفت که قهرمان آن زمان در مرحله یک چهارم نهایی ناامید شد و با یک معجزه پیروز شد.

بوسکتس: جام جهانی سنت مری 2010 به دادمن رسید

ستاره اسپانیایی بارسا گفت: در سال 2010 در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پاراگوئه رفتیم. نمی دانم امسال در آن سطح هستیم یا نه، اما هرگز نباید در جام جهانی به چیزی اعتماد کرد. اگر تیمی از خودش شاکی است به این دلیل است که بدترین اشتباه را مرتکب شده است. به یاد دارم وقتی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاراگوئه قرار گرفتیم، فکر می کردیم حریف آسانی داریم. اما ما خیلی زجر کشیدیم. در نهایت، زمانی که کاردوزو آن پنالتی را از دست داد، سنت مری ما را گرفت و ما را به عقب آورد.”.

پنالتی که کاردوسو از پاراگوئه در جام جهانی 2010 مقابل اسپانیا از دست داد

بوسکتس در این گفت و گو در پاسخ به آگوئرو که از او پرسید سخت ترین شرایطی که در جام جهانی تا به حال با آن روبرو بوده چیست، یکی از بازی های جام جهانی 2010 را مطرح کرد، همان دوره ای که اسپانیا موفق شد قهرمان جام جهانی شود. قهرمانی برای اولین و تنها.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در پادکست ویدیویی خود با سرخیو بوسکتس که این روزها در کنار دیگر ستاره های تیم ملی اسپانیا در کمپ لاروخا در قطر حضور دارد، مصاحبه ای انجام داد. مسابقات به میدان خواهد رفت.

اشاره بوسکتس به دیدار اسپانیا و پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 است که اسکار کاردوزو بازیکن پاراگوئه ای در دقیقه 59 یک پنالتی را برای تیمش از دست داد. تا آن زمان بازی مساوی بدون گل بود. جالب اینجاست که در دقیقه 62 ژابی آلونسو یک پنالتی را برای اسپانیا از دست داد تا اینکه داوید ویا در دقیقه 83 برای لاروخا گلزنی کرد و صعود به نیمه نهایی را قطعی کرد. اسپانیا در نیمه نهایی آلمان را شکست داد و در فینال هلند را شکست داد و قهرمان جام جهانی شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی