بوسکتس: درباره من دروغ می نویسند. مسی همچنان بهترین است

لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین:“من می دانم که مسی رویای قهرمانی در جام جهانی را دارد. او نتوانست کوپا آمریکا را که سال قبل قهرمان شده بود، برد. تیم ملی آرژانتین فوق العاده خوب است و یکی از شانس های قهرمانی در جام جهانی خواهد بود. فضای صمیمی و صمیمی در تیم ملی آرژانتین. من سال ها از بازی با مسی لذت بردم و اکنون مسابقات او را از تلویزیون تماشا می کنم. او همچنان بهترین فوتبالیست جهان است و برای او بهترین ها را آرزو می کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

غیبت آنسو فاتی و بارسا در تیم ملی اسپانیا:“گاوی و پدری دو بازیکن جوان آینده‌دار هستند که من عاشق بازی کردن با آنها هستم. این دو می‌توانند سال‌ها برای بارسا و اسپانیا بدرخشند. آنسو فاتی نیز باید بیشتر بازی کند تا فرم قبلی خود را بازیابد. او می‌تواند به یک مهاجم بسیار عالی تبدیل شود.” قوی است و من مطمئن هستم که او می تواند در اردوهای بعدی تیم ملی باشد.”

سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در نشست خبری این دیدار گفت:“من از هر بازی برای اسپانیا لذت می برم. این افتخار بزرگی است که کاپیتان این تیم هستم. بازی با سوئیس بسیار دشوار است و ما بارها مقابل هم قرار گرفته ایم. سوئیس بازیکنان بزرگی دارد و ما قطعا پیروز خواهیم شد.” سه امتیاز با سبک همیشگی ما.”

بوسکتس تنها یک سال از قراردادش با بارسا باقی مانده است و گفته می شود که او قصد دارد فصل آینده برای اینتر میامی بازی کند. وی در این خصوص گفت“الان نمی توانم چیزی بگویم. شایعات زیادی وجود دارد که هیچ کدام درست نیست. ابتدا باید فصل به پایان برسد و سپس ببینم وضعیت من در بارسا چگونه است. هیچ تصمیم نهایی نگرفته ام.” فعلاً می خواهم در بارسا و تیم ملی از فوتبال لذت ببرم، البته مشخص است که دیگر 20 ساله نیستم، یک سال از قراردادم باقی مانده است، اما قبلاً اخبار جعلی درباره من منتشر کرده اند.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپانیا فردا در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا میزبان سوئیس است. اسپانیا روز سه شنبه به مصاف پرتغال می رود و برای صعود به نیمه نهایی به 4 امتیاز از هر دو بازی نیاز دارد.

سرخیو بوسکتس شایعه جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. وی ضمن تمجید از لیونل مسی گفت تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی خواهد بود.

بوسکتس: درباره من دروغ می نویسند.  مسی همچنان بهترین است


سرویس خبر شماره: 1845027
01 مه 1401 در 9:55 ب.ظ.
12.1 هزار |

12نقطه نظر