بوسکتس: هفته سختی بود، مطمئنم ژاوی خوشحال است

بوسکتس در پایان گفت:در بازی برگشت مقابل اینتر در نیوکمپ خوب نبودیم، اما مستحق پیروزی در سن سیرو بودیم و همه دیدند که مشکلات داوری ما را آزار می دهد. افسوس که سرنوشت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان به ما بستگی ندارد. ما باید دو بازی بعدی را ببریم و منتظر اتفاقات مثبت باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

بوسکتس ادامه داد“مطمئنم که ژاوی از عملکرد تیم و نتیجه نهایی راضی است. هدف ما برد بود و می خواستیم با انجام یک بازی خوب پیروز شویم. فکر می کنم به هر دو هدف رسیدیم. وقتی خوب بازی کنیم و برنده شویم، اعتماد به نفس داریم. من امیدوارم که مصدومیت ها هم بیاید چون به همه بازیکنانمان نیاز داریم.”

سرخیو بوسکتس از برد بزرگ مقابل بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که مطمئن است ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه نهایی راضی است.

بوسکتس: هفته سختی بود، مطمئنم ژاوی خوشحال است


سرویس خبر شماره: 1849772
نوامبر 02, 1401 در 00:38
543 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خوب بازی کردیم و پیروز شدیم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا در پایان بازی امشب گفت:هفته سختی بود. ما با شکست مقابل رئال شروع کردیم و سپس توانستیم ویارئال و بیلبائو را شکست دهیم. امشب بازی را قوی شروع کردیم و می دانستیم حریف جدی و با انگیزه بازی خواهد کرد. خوشبختانه در بیلبائو توانستیم بازی خودمان را تحمیل کنیم و در ضربات پایانی مراقب بودیم. ما شایسته این پیروزی پر گل بودیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امشب توانست با چهار گل از سد بیلبائو بگذرد و فاصله خود با رئال مادرید را به سه امتیاز کاهش دهد. پس از باخت هفته گذشته مقابل رئال، بارسا در بازی های متوالی مقابل ویارئال و بیلبائو پیروز شد و به سرعت شرایط را بهبود بخشید.