بوفون فاش کرد؛ تقریبا چند بار یوونتوس را ترک کردم/ همه چیز را برای بچه هایم توضیح دادم

جانلوئیجی بوفون در مورد باشگاه های مختلفی که می تواند به یوونتوس بپیوندد و جدا شود صحبت کرده است. این دروازه بان سابق که در حال حاضر در تیم ملی ایتالیا زیر نظر لوچیانو اسپالتی عضویت دارد، در مجموع 19 سال را با بیانکونری گذراند و 685 بازی در تمامی رقابت ها انجام داد.

بوفون یک استعداد هیجان انگیز در پارما بود و در سال 2001 به یوونتوس پیوست و 10 اسکودتو در تورین و همچنین جام جهانی 2006 با ایتالیا و 6 قهرمانی کوپا ایتالیا را به دست آورد. او پس از دو سال حضور در اولین باشگاه خود در آگوست 2023 کفش‌هایش را آویزان کرد.

در صحبت با LaRepublica، از بوفون در مورد باشگاه های مختلفی که در طول دوران طولانی بازی خود تقریباً با آنها قرارداد امضا کرده بود، سؤال شد. دروازه بان سابق یووه پاسخ داد: “در سال 2001 تقریباً آماده بودم که پارما را به مقصد رم ترک کنم و فقط آخرین جزئیات توافق نشد. سپس بارسلونا. اما در نهایت به یووه رفتم. 2005 یک باشگاه بزرگ خارجی مرا می خواست اما من این کار را نکردم.” به پیشنهاد آنها فکر نکن در سال 2011، من دوباره به رم نزدیک بودم، مونتالی با من تماس گرفت، من او را دوست داشتم و اوضاع در یووه کمی پیچیده بود، اما سپس کونته آمد و حضور من را تایید کرد .

بوفون افزود: انتخاب‌هایم مانند پاریس، بازگشت به یووه، دروازه‌بان دوم یووه برای دو سال، رفتن به سری B برای پارما، دلیل این موارد را برای فرزندانم توضیح دادم و امیدوارم آنها بتوانند از این موضوع درس بگیرند. تجربیات و میراثی که دارم، به آنها گفتم که نتیجه خوبی بگیرند.

بیشتر بخوانید: بیرانوند تنها نیست; گل های از راه دور دروازه بان های معروف دنیا/ بوفون، ترشتگن و کورتوا هم تعجب کردند! + ویدیو

سرویس اخبار فوتبال خارجی