بوینس آیرس دیوانه شد: جشن قهرمانی آلبی سلسته


سرویس خبر شماره: 1860419
29 دسامبر 1401 در 10:44 ب.ظ
47.5 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

سه میلیون نفر از قهرمان جهان استقبال کردند

جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر این روزها در خیابان های بوینس آیرس پایتخت این کشور با حضور صدها هزار نفر برگزار می شود.

بوینس آیرس دیوانه شد: جشن قهرمانی آلبی سلسته

دمای هوای بوئنوس آیرس در حال حاضر 30 درجه سانتیگراد است و هوای آفتابی و دلپذیر، جشن آلبی سلست را برای ساکنان این شهر دلپذیرتر کرده است. کاروان بازیکنان تیم ملی آرژانتین به آرامی در شهر حرکت می کند، اما همه بی شتاب در جاده می ایستند تا بازیکنان مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند.

در ایتالیا، Gazzetta dello Sport با عبارت زنده باد آرژانتین او از این جشن استقبال کرده و می گوید در حالی که رئیس جمهور این کشور اعلام کرده امروز تعطیل رسمی است، چندین میلیون نفر به خیابان های بوئنوس آیرس هجوم آورده اند.

عنوان روزنامه انگلیسی سان نیز آرژانتینی ها را مورد توجه قرار داد. این روزنامه عکسی از جمعیت زیادی در یکی از میادین اصلی پایتخت آرژانتین با عنوان «ما قهرمانیمدر این عکس اتوبوس روباز در حال جابجایی آلبی سلسته و افرادی که از ستون بزرگ یادبود در این میدان بالا رفتند را می بینیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه های این کشور از جشن امروز در پایتخت خود به عنوان بزرگترین جشن تاریخ آرژانتین یاد می کنند. بر اساس گزارش روزنامه آرژانتینی Ole Chap، تخمین زده می شود که در حال حاضر نزدیک به 3 میلیون نفر در خیابان هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند ساعتی است که موجی از مردم بوئنوس آیرس در خیابان های پایتخت آرژانتین آمده اند و مشغول جشن و شادی برای قهرمانی تیم ملی در جام جهانی فوتبال جهان 2022 قطر هستند.

جشن بزرگ مردم آرژانتین برای قهرمانی تیم ملی کشورشان خبر یک رسانه جهانی شده است. گلوبو در برزیل از خوانندگان خود دعوت کرد بزرگترین مهمانی دنیا در بوئنوس آیرس با عنوان به روزنامه اسپانیایی مارکا مراجعه کنید جنون در بوئنوس آیرس به میزبانی این جشن رفت. این روزنامه گزارش می دهد که ازدحام جمعیت به حدی بود که سازمان دهندگان مجبور شدند مسیر اتوبوس آلبی سلسته را به دلیل مسدود شدن بزرگراه ها تغییر دهند. ازدحام باعث شده تلفن های همراه سیگنال نداشته باشند و نتوانند از آن استفاده کنند.