بکهام: هواداران یونایتد از پایان فصل خوشحال هستند


سرویس خبر شماره: 1823527 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 20:12 |
249 امتیاز خبر|

0نظرات

چند هفته پیش بود که وضعیت سرمربی فصل آینده منچستریونایتد به طور رسمی مشخص شد و این باشگاه با اریک تانهاخ به توافق رسید. این مرد هلندی توانست روزهای بسیار خوبی را در آژاکس سپری کند که باعث شد چندین باشگاه خواهان جذب او باشند اما در نهایت، منچستریونایتد تنها هاخ را به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب کرد. حالا یونایتد امیدوار است به تنهایی به روزهای خوب گذشته بازگردد.

دیوید بکهام ابراز امیدواری کرد که با تغییراتی شرایط منچستریونایتد در فصل آینده تغییر کند.

دیوید بکهام ستاره سابق منچستریونایتد اکنون در مصاحبه‌های خود درباره وضعیت این تیم در این فصل صحبت کرده و گفته است: “من فکر می‌کنم باید تغییر ایجاد شود و تغییرات در حال رخ دادن است، ما پایان فصل سخت است، اما پایان فصل است. مطمئنم که بسیاری از هواداران از این بابت خوشحال هستند، زیرا روز سختی بود، هواداران همیشه آنجا هستند تا از تیم حمایت کنند، و این کاری است که هواداران منچستریونایتد همیشه انجام می دهند، تیم های زیادی وجود ندارند که “آنها” این تجربه را داشته‌ام و هواداران آن‌ها هنوز استادیوم‌هایشان را پر می‌کنند، این چیزهای زیادی در مورد هواداران می‌گوید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شروع ضعیف منچستریونایتد در فصل با اوله گونار سولشر، سرانجام صبر مدیران این باشگاه به پایان رسید و سرمربی نروژی برکنار شد. پس از شایعات فراوان بالاخره این رالف رنگنیک آلمانی بود که به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد و این تیم را تا پایان فصل هدایت کرد. با این حال رنگنیک نیز نتوانست شرایط منچستریونایتد را تغییر دهد و اخیراً امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به کلی بر باد رفت.