بیانیه استقلالی ها: داوری دیروز شرم آور بود

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای از ناامیدکننده بودن قضاوت حمید حجملک در بازی دیروز خبر داد.

بیانیه استقلالی ها: داوری دیروز شرم آور بود

باید دید واکنش کمیته داوران به اعتراض استقلالی ها چه خواهد بود. شب گذشته کارشناسان داوری اعلام کردند که حاج مالک باید خطای کوشکی روی رضا میرزایی را به عنوان خطای پنالتی به سود آبی پوشان اعلام می کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اعتراضات باشگاه استقلال به روند داوری حمید حجملک در دیدار مقابل فولاد ادامه دارد. آبی ها معتقدند صحنه های مشکوکی در محوطه جریمه حریف رخ داده که داور باید خطای پنالتی را به نفع آنها اعلام می کرد.

داوری بازی استقلال – فولاد ناجور، ناامیدکننده و تکان دهنده بود. ما در مقابل کمیته داوران هستیم که با آرامش اشتباهات پی در پی را پشت سر می گذارد و بدون هیچ تلاشی برای اصلاح این روند ناامیدکننده، داورانش به مهمترین رقیب تبدیل شده اند. از استقلال.”

پس از سوت پایان بازی دیروز، بازیکنان استقلال در ورزشگاه میکسدزون آزادی اعتراض خود را به صدا درآوردند و شب گذشته فرشید سمیعی، معاون حقوقی آبی ها در یک برنامه تلویزیونی به شدت از عملکرد حاج ملک انتقاد کرد که با واکنش داوران سابق همراه شد.


سرویس خبر شماره: 1847105
16 اکتبر 1401 ساعت 11:00
2.7 هزار |

5نقطه نظر

فدراسیون فوتبال باید به این چرخه اشتباهات مکرر پایان دهد و راه حلی برای وضعیت اسف بار داوری بیابد. استقلال نباید قربانی گلزنی سالم توسط داوران شود و روی چندین پنالتی پشت سر هم چشم بپوشد. “ما از حق استقلال دفاع می کنیم با جدیت فراوان و با استفاده از تمامی ابزارهای قانونی».

پس از آن اعلامیه، استقلالی ها از فدراسیون فوتبال خواستند تا با ورود به موضوع داوری به این چرخه اشتباهات پایان دهند.

حالا آبی ها با انتشار نقدی از دیدار دیروز، قضاوت حاج ملک را شرم آور و ناامیدکننده خوانده اند. می گفتند داوران رقیب اصلی این تیم شده اند. متن اطلاعیه این باشگاه به شرح زیر است: