بیانیه بایرن: شایعه پراکنی نکنید، توخل به بارسا نمی رود!


سرویس خبر شماره: 1998357
9 فوریه 1402 ساعت 8:50 ب.ظ.
480 امتیاز خبر

4نقطه نظر

پس از اینکه شب گذشته توماس توخل، سرمربی بایرن از علاقه مندی خود به کار در اسپانیا خبر داد، امروز باشگاه بایرن بیانیه ای را برای روشن شدن آینده این سرمربی منتشر کرد.

بیانیه بایرن: شایعه پراکنی نکنید، توخل به بارسا نمی رود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژاوی هرناندز عصر شنبه پس از شکست خانگی 5-3 بارسلونا مقابل ویارئال، اعلام کرد که 30 ژوئن امسال از سمت خود در بارسلونا استعفا می دهد. تصمیمی که مورد تایید خوان لاپورتا، رئیس بارسا قرار گرفت. اعلام جدایی او در ماه های آینده شایعاتی را در مورد گزینه های احتمالی جانشین او ایجاد کرده است.

یکی از این گزینه های احتمالی توماس توخل است. سرمربی 50 ساله آلمانی تا سال 2025 با بایرن قرارداد دارد و پیش از این در ماینتس و بوروسیا دورتموند در سرزمین خود کار کرده و در پاری سن ژرمن و چلسی به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. صحبت های امروز این سرمربی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه او می تواند جانشین ژاوی باشد را بیشتر کرده است.

1984577

او در امتیاز خبراز باشگاه هواداران بایرن “ستارگان سرخ” در هایدنهایم به نوعی به این شایعات دامن زد و گفت که از کار در مسابقات قهرمانی اسپانیا و کنار بازیکنان اسپانیایی لذت می برد و اگر مجبور به ترک آلمان شود، گزینه اش اسپانیا خواهد بود. این بحث ها به سرعت در شبکه های اجتماعی به عنوان چراغ سبز برای بارسلونا شناخته شد.

امروز روسای بایرن از جمله یان کریستین دریسن و کریستوف فروند بیانیه مشترکی صادر کردند و در مورد اظهارات مربی خود توضیح دادند: سرمربی تیم ما روز گذشته در جریان امتیاز خبراز یک باشگاه هواداران از سوی چند هوادار مورد سوال قرار گرفت که از او در مورد تجربه کار در چلسی و پاری سن ژرمن پرسیده شد و او همچنین در مورد کارش در اسپانیا و تیم خارجی و البته پاسخ داد. وی ادامه داد: برخلاف آنچه به دروغ گفته می شود، او اصلاً در مورد ژاوی هرناندز و جایگزینش صحبتی نکرد. ما دیگر اظهارات بی اساس منتسب به مربی ما و همیشه از سوی افراد خاص را تحمل نخواهیم کرد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی