بیانیه رئال در واکنش به ماجرای جنجالی کوپادلر

رئال مادرید هم سهمیه بسیار کمی به باشگاه اتلتیکو داد و به جای 4000 نفر فقط 600 هوادار اتلتیکو در برنابئو پذیرفته می شود این مورد اختصاص دارد. جالب اینجاست که این قانون از هر دو باشگاه حمایت می کند، اما در اسپانیا معتقدند که روح فوتبال و رقابت سالم ورزشی را از بین می برد.

1794957
در همین رابطه امروز باشگاه رئال مادرید بیانیه ای داد و مدعی شد که سهمیه اتلتیکو که در ابتدا 334 و بعداً به 600 افزایش یافت، دقیقاً همان سهمیه هواداران رئال در ورزشگاه متروپولیتانو است. رئال همچنین بازسازی برنابئو و کاهش ظرفیت ورزشگاه را دلیل دیگری برای کاهش سهمیه هواداران اتلتیکو عنوان کرد. در این بیانیه مطبوعاتی همچنین آمده است که هواداران اتلتیکو می توانند با پیراهن و پرچم باشگاه خود به برنابئو بیایند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از موضع قاطع رسانه های اسپانیایی نسبت به اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد.

بیانیه رئال در واکنش به ماجرای جنجالی کوپادلر


سرویس خبر شماره: 1866703
05 فوریه 1401 در 03:35 ب.ظ
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گزارش:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب بارسا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در نیوکمپ میزبان سوسیداد خواهد بود و فردا رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو خواهد بود و یکی از دو رقیب همشهری به نیمه نهایی خواهد رفت. از کوپا دل ری بارسلونا در بازی امشب به هواداران سوسیداد اجازه ورود با پیراهن و پرچم تیم محبوب خود را به ورزشگاه نمی دهد. برای اولین بار در بازی تیم بانوان بارسلونا مقابل رئال و اسپانیول، باشگاه کاتالانی اجازه ورود هواداران رئال و اسپانیول را به ورزشگاه نداد.

1794959