بیانیه فدراسیون پس از دیدار با اسکوچیچ

البته این تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای رسمی شدن نیاز به تایید اعضای هیات رئیسه داشت و به همین دلیل امروز خبرنگاران رسانه های مختلف راهی ساختمان فدراسیون فوتبال شدند. در سئول گزارشی از نتایج دیدار اعضای هیئت مدیره و رئیس فدراسیون ارائه دهد.


در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی درباره آینده تیم ملی فوتبال ایران و همچنین اسکوچیچ مطرح شده است و به نظر می رسد با تصمیم روز گذشته اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، تصمیم گیری نهایی در این مورد امروز مشخص می شود اما به نظر می رسد مواضع فوتبالدوستان از تصمیم روز گذشته فدراسیون فوتبال و به حد نصاب نرسیدن جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال، شرایط به سمت دیگری کشیده شده است و بیشتر در روزهای آینده ابعاد آن مشخص خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


در پایان این جلسه خبری از اخراج اسکوچیچ نبود و سایت رسمی فدراسیون فوتبال محتوای جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:
در این جلسه اعضای هیات رئیسه و همچنین دبیرکل فدراسیون طی گفتگو با دراگان اسکوچیچ به بیان نقطه نظرات و نگرانی های خود در خصوص شرایط تیم ملی پرداختند؛ در این دیدار سرمربی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال همچنین توضیحاتی در خصوص اتفاقات و مسائل مطرح شده و سوالات اعضای هیات مدیره ارائه کرد؛ پس از توضیحات اسکوچیچ مقرر شد اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم گیری کنند. شرایط و برنامه های تیم ملی در دیداری دیگر.

پس از پایان جلسه، اسکوچیچ و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند جلسه دیگری برای تصمیم گیری در مورد آینده نیمکت تیم ملی برگزار کنند.


سرویس خبر شماره: 1833270
Jul 21, 1401 @ 7:12 ب.ظ
203.6 هزار |

100نقطه نظر

نتایج تصمیم گیری اعلام خواهد شد؛

البته این جلسه در شرایطی برگزار شد که به دلیل برکناری برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر تعداد آنها به هشت نفر نرسید و طبق اساسنامه در صورت برکناری تعداد اعضا هیئت مدیره به هشت نفر نمی رسد، جلسات آنها شکل قانونی و رسمی نخواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیروز یکی از آتش زاترین روزهای فوتبال ملی ایران بود. در روزی که اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برای تصمیم گیری درباره ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران تشکیل جلسه دادند و در شرایطی که هفت نفر از اعضای این کمیته، پرویز مظلومی، نادر عزت اللهی، علی اصغر، مدیرروستا و ابراهیم قاسم پور حضور فیزیکی داشتند و حمید استیلی، مرتضی محصص و میرشاد مجدی نیز به عنوان سه عضو دیگر در این نشست آنلاین حضور داشتند. در پایان این دیدار ابراهیم قاسم پور در مقابل خبرنگاران ایستاد و قاطعانه اعلام کرد کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاحیت دراگان اسکوچیچ برای ادامه بازی در تیم ملی را تایید نکرده است.