بیانیه قاطع رئال مادرید در مورد حمله وینیسیوس

رئال مادرید این رفتارها را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می کند. این اقدامات تجاوز به حقوق اساسی و کرامت انسانی است و ربطی به ارزش های فوتبال و ورزش ندارد. حملاتی که بازیکن ما در حال حاضر با آن روبه رو است و هر ورزشکاری ممکن است در آینده با آن مواجه شود، جایی در اسپانیا ندارد.“.


سرویس خبر شماره: 1866907
06 فوریه 1401 ساعت 19:12 |
8.3K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

باشگاه رئال مادرید پس از اقدام تهدید آمیز گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید که وینیسیوس جونیور را هدف قرار داد، بیانیه ای قوی صادر کرد.

بیانیه قاطع رئال مادرید در مورد حمله وینیسیوس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از نمایش عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید در حالی که طنابی به گردن او آویزان بود، جنجال در شهر مادرید در فوتبال اسپانیا بالا گرفت.

رئال مادرید به مقامات آن کشور مراجعه کرده و از آنها خواسته است تا هرکسی را که در این اقدام دخیل است به دست عدالت بسپارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این اقدام توسط گروهی از هواداران افراطی باشگاه اتلتیکو در آستانه دربی امشب مادرید در کوپا دل ری انجام شد. پس از آن پیام های زیادی مبنی بر حمایت گروه های مختلف اسپانیایی از ستاره برزیلی رئال منتشر شد.

بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید به شرح زیر است: باشگاه رئال مادرید از تمام محبت و حمایت بازیکن ما وینیسیوس تشکر می کند. ما شاهد یک حادثه اسفناک و نفرت انگیز علیه او بودیم که ترکیبی از نژادپرستی، بیگانه هراسی و نفرت بود.

باشگاه رئال مادرید دقایقی قبل ضمن تشکر از حمایت وینیسیوس، از اقدام جمعی از هواداران اتلتیکو انتقاد کرد و خواستار پاکسازی فضای فوتبال این کشور از رفتارهای غیرقابل قبول شد.

1795232