بیانیه قاطع عضو کمیته فنی در پاسخ به انتخاب کیروش/خرا برای من؛ به استیلی و مدیر روستا عیادت نکردید؟ / اگر جرات داری جواب بده!

من چندین بار در مورد کمیته فنی صحبت کرده ام و همانطور که به سرورها و اهالی فوتبال گفته ام، مفهوم خرد جمعی برای اعضای محترم فعلی فدراسیون فوتبال مفاهیم و تعاریف خاص خود را دارد که حداقل برای مردم شناخته شده نیست. مثل من و فوتبالیست ها و درک او فقط برای مردان معتبر است.

* به هر حال برای تیم ملی چه با حضور کی روش و چه بدون حضور آرزوی موفقیت دارم چرا که تفکر من اصلا سیاسی نیست و به عزت کشورم اعتقاد دارم.

*همانطور که همه می دانید و آقایان هم از این مشکل مطلع هستند، برای انتخاب سرمربی باید از بازوی مشورتی که کمیته فنی است استفاده می کردند و با توجه به اینکه هیچ اقدامی در خصوص انتخاب نفرات جدید انجام نشده است. بنابراین این موضوع باید با اعضای سابق کمیته فنی مطرح می شد و چون از قبل سرمربی را انتخاب کرده بودند (در صحبت های کی روش هم به این موضوع اشاره شد که اگر یکی از اعضای داوطلب فدراسیون به عنوان سرپرست انتخاب شود. ، شما درگیر موضوع سرمربی هستید) حداقل ظاهراً یک اقدام مشورتی صورت گرفته و بعد گفته اند که هیئت مدیره به این نتیجه رسیده است که این فرد فعلا سرمربی باشد. بنابراین مردان مدعی و مانور مدیریتی در این زمینه حتی اصول اولیه مدیریت را رعایت نکرده اند و خود این پرسش جای تأمل دارد.

بیانیه قاطع عضو کمیته فنی در پاسخ به انتخاب کیروش/خرا برای من؛  به استیلی و مدیر روستا عیادت نکردید؟  / اگر جرات داری جواب بده!

* اگر واقعاً جرأت پاسخگویی به این سؤال را دارند بسم الله; این حوزه و این میدان. به دنبال پاسخ دادن به آن چرا بعد از انتخاب کیروش به برخی از اعضای کمیته فنی فشار آوردند که با انتخاب او موافقت کنند؟ چرا خطاب به من، دهیار، استیلی و… نگفت؟ ? چون آقایان جرأت این کار را نداشتند و می دانستند که این افراد به هیچ وجه اصول آنها را زیر پا نمی گذارند و به اصول حرفه ای خود پایبند هستند.

ابراهیم قاسم پور



سرویس داخلی اخبار فوتبال

* خیلی ساده و روان می گویم. بحث انتخاب و عدم انتخاب یک نفر مطرح نیست، بحث روش خاصی است که آقایان مسائل فوتبالی یا اصول مدیریتی را رعایت نمی کردند. اگر مردان به خرد جمعی و اصول مدیریت اعتقاد دارند، چه اصولی را در انتخاب خود ملاک قرار داده اند؟

از روزی که کمیته فنی به برکناری اسکوچیچ به نتیجه رسید و با کمی تاخیر رئیس جمهور جدید این تصمیم را نهایی کرد، زمان زیادی نگذشته است، اما در این بین اعضای کمیته فنی و اساسا ماهیت این کمیته مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. از سوی دیگر این اعضا به رهبری ابراهیم قاسم پور نسبت به بی توجهی سرپرست سابق و سرپرست جدید فدراسیون اعتراض دارند و حالا قاسم پور در بیانیه ای رسمی نظرات خود را اعلام کرده است.

این بیانیه اعتراضی را می خوانیم:

* ما حاضریم اگر اراده و جسارت آقایان چنین باشد با حضور اربابان روزنامه و صدا و سیما در هر جایی که آقایان تشخیص دهند این سوال مطرح شود تا واقعیت برای همه فوتبالدوستان و ملت بزرگ ایران روشن خواهد شد و آنها می توانند قضاوت کنند.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم ملی

* بالاخره اگر مثل آقای دادکان فوتبالیست هستند، همه مسائل را به صراحت به ملت بزرگ و فهیم ایران و مردم فوتبال مطرح کنند و قضاوت را به آن عزیزان بسپارند.