بیانیه پس از شکست مجدد فروش اعضای لیورپول منتشر شد

برای بسیاری از هواداران لیورپول، این شانس وجود دارد که یک بازی را در رویاهای خود تماشا کنند، اما برای بازی قرمزهایی که به اندازه کافی خوش شانس نیستند که بلیط فصل داشته باشند، عضویت ها امکان دسترسی منظم به استادیوم را فراهم می کند.

دو بار در سال به این اعضا دسترسی به فروش داده می شود که به آنها امکان می دهد در مسابقات در کمپین بعدی شرکت کنند که باید تجربه ای باشد که هیجان تضمین بلیط را به همراه دارد.

در عوض، به نظر می رسد باشگاه راهی پیدا کرده است که بتواند گروه های بزرگی از هواداران اختصاصی را تحت فشار قرار دهد، زیرا آنها با نگرانی در صف قرار می گیرند و امیدوارند که وب سایت خراب نشود.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) واکنش اسلات به درخواست صلاح برای تمرین بیشتر پس از جلسه طاقت فرسای پیش فصل

متأسفانه فروش نیم فصل اول با مشکل معمول روبرو شد و اتحادیه هواداران روح شنکلی مجبور به انتشار بیانیه ای شد.

با توجه به X، آنها نوشتند: ما از مشکلات امروز صبح در مورد فروش اعضا مطلع هستیم و با باشگاه در تماس هستیم. ما به ارتباط با آنها در این زمینه ادامه خواهیم داد و در اسرع وقت شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.’

واقعاً مایه شرمساری است که حتی زمانی که قیمت بلیط افزایش یافته است، ما می بینیم که حامیان وفادار به هم ریخته اند و روند خرید دشوارتر از آنچه باید باشد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) دستورالعمل های پیش از تمرین آرن اسلات به تاکتیک های لیورپول اشاره می کند

وقتی در نظر می‌گیریم که مردم برای تضمین این فروش‌ها، مرخصی کار خود را رزرو می‌کنند، مشاهده خرابی وب‌سایت و به تعویق افتادن فروش نشان‌دهنده عدم آمادگی کامل مسئولان است.

باید پیشرفت‌های زیادی در نحوه خرید بلیت‌ها وجود داشته باشد و راه‌های عادلانه‌تری برای هواداران فراهم شود تا فرصتی برابر برای نشستن در جایی که می‌خواهند، برای مسابقاتی که اعتباری برای حضور در آنها ایجاد کرده‌اند، داده شود.

بیایید امیدوار باشیم که تغییرات درست و عذرخواهی از دفتر فروش بلیط وجود داشته باشد.

می توانید بیانیه Spirit of Shankly را در بلیط های لیورپول از طریق مشاهده کنید ایکس:

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/17/statement-released-liverpool-members/ منبع: