بیانی: ساکت از باخت متنفر است، به خصوص زمانی که …


سرویس خبر شماره: 1846224
10 اکتبر 1401 @ 9:22 ب.ظ
6.9 هزار |

1نقطه نظر

غمگینیم که به طور تصادفی گل می خوریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که ساکت الهامی پس از بازی مقابل سپاهان و باخت 2-1 این تیم به شدت ناراحت بود و به نشست خبری نیامد، شاهرخ بیانی در میکسدزون نیوز در مورد این دیدار که از سوی سپاهان برگزار شد. هواداران در ورزشگاه انتقال قدرت صورت گرفته است. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: مقابل یکی از بهترین تیم ها بازی کردیم. تیمی که ساختار مدیریتی و فنی بسیار خوبی دارد. مربی و بازیکنان خارجی دارد. بودجه بسیار خوبی هم دارند. ورزشگاه خودش را دارد و… خدا را شکر مشکلی نیست. ما هم یک تیم هواداری هستیم که با گروهی از بچه های خردسال بازی کردیم.
وی سپس درباره نحوه بازی و عملکرد خوب هواداران گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم فشار آوردیم. گل ها را دیده ای این بازی هم مثل بازی پرسپولیس و مس در اتفاقات گل خوردیم. به هر حال تیم جوان این مشکلات را دارد. اما بچه ها دنبال تیم سپاهان و تمام حرف هایی که آقای الهامی به بچه ها در تاکتیک زد، رفتند. آنها اجرا کردند با این حال، یک سری از رویدادها را نمی توان انجام داد.
ستاره اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال با بیان اینکه به نظر می رسد هواداران در تیم گلزنی نیاز به تقویت دارند، گفت: ببینید مشکل ما در این زمینه باشگاه است. باشگاه ما کاملاً با بازیکنان خارجی مخالف است و الان هم در فوتبال ما بازیکنان برتر توسط تیم های خوب و با شرایط مالی خوب گرفته شده اند. حتی برخی از این تیم ها سه چهار مهاجم خوب دارند. با این حال ما با این جوانان هم کار می کنیم. هوادار شاید از نظر امتیازی در انتهای جدول باشد اما از نظر فنی و تاکتیکی، موقعیت گلزنی و… خوب بازی کردیم. مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم. مقابل مس هم خوب بازی کردیم. امروز سپاهان مقابل ما وقت خود را از دست می داد و بازیکنان برای از دست دادن زمان تغییر می کردند.
وی سپس درباره شرایط تیم گفت: آقای الهامی از مربیان خوب فوتبال ما هستند. به هر حال همیشه روزهای خوبی در این اتفاقات وجود دارد.
مربی هواداران درباره داور گفت: اگر الان دوباره صحبت کنیم محروم می شویم. به نظر من این مسائل را خودتان باید در رسانه ها بررسی کنید.
سوال بعدی درباره سکوت بینانی در مورد ناراحتی الهامی پس از باخت مقابل سپاهان و امتناع او از صحبت با رسانه ها بود. وی در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ داد: من بیش از یک سال است که با آقای الهامی کار می کنم و واقعا از باخت متنفر است. او تمام توصیه ها را در تمرین به بازیکنان می گوید. صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و وقتی اینطور گل می خوریم عصبانی می شود. ما نباید اینطور گل بخوریم. به هر حال جوانان تیم به ما کمک می کنند. روزهای خوب ما خواهد آمد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال هوادر فکر می کند روزهای خوب این تیم به زودی فرا می رسد.

بیانی: ساکت از باخت متنفر است، به خصوص زمانی که ...