بیرانوند از سامی الجابر تحویل گرفته است!


سرویس خبر شماره: 1852685
18 نوامبر 1401 ساعت 14:53 |
5.8K |

1نقطه نظر

درست است که هیدتوشی ناکاتا اولین ستاره ژاپنی بود که بازی بین المللی انجام داد، اما کیسوکه هوندا بهترین ستاره تیم در تاریخ جام جهانی از زمان اولین حضورش در سال 2010 است. هوندا 1-0 مقابل کامرون پیروز شده است. سپس در پیروزی 3-1 مقابل دانمارک، او یک ضربه ایستگاهی بلند مستقیم شلیک کرد تا کشورش را به مرحله حذفی برساند. همچنین در سال 2014، ژاپن در راند اول حذف شد، اما هوندا در آن سال با یک ضربه قدرتمند گل خوبی را به ساحل عاج زد.

در این گزارش درباره ستاره های آسیا نوشته شده است: قاره آسیا ستاره های فوتبال جهان زیادی را معرفی کرده است که درخشش خود را در جام جهانی نشان دادند. پارک جی سونگ یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ کره جنوبی است و اولین حضور او در جام جهانی 2002 بود که در کره جنوبی و ژاپن برگزار شد.

سامی الجابر یکی از شاخص ترین بازیکنان تاریخ فوتبال عربستان محسوب می شود و در 4 جام جهانی بین سال های 1994 تا 2006 شرکت کرد. در جام جهانی 2006 الجابر در تساوی 2-2 عربستان مقابل تونس یک گل به ثمر رساند. و سومین گل او در تاریخ مسابقات شد.

در گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا بیرانوند با توجه به درخشش در جام جهانی روسیه، در لیست دیگر ستاره های جام جهانی آسیا قرار گرفته است.

بیرانوند از سامی الجابر تحویل گرفته است!

تیم کیهیل استرالیایی در جام جهانی 2014 برزیل یکی از بهترین عملکردها را در بازی مقابل شیلی داشت و با پیراهن استرالیا عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

در نهایت علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی در سال های اخیر به خوبی در ترکیب تیم ملی ایران درخشیده است. این دروازه بان در جام جهانی 2018 روسیه در اولین دیدار تیمش که ایران یک بر صفر مراکش را شکست داد، خوش درخشید. او سپس مقابل اسپانیا و پرتغال مقابل ستاره های آن تیم ها نمایش ویژه ای ارائه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی درخشش تعدادی از ستاره های مطرح قاره آسیا در تاریخ جام جهانی پرداخت که علیرضا بیرانوند نیز در میان آنها حضور دارد.